@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1 okt, 2012 21:55 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: JAG STALKAR INTE M!!Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Okej så Hipster-Åke stalkar både mig och.. Mr.M?Skrivet av Tuggrus: han? (Är det nu jag är så pantad och vet vem du pratar om men ändå inte? x) ) Haha, nej, du tänker för mycket på Honom xD Jag refererade till Hipster-Åke Naee, nu har du fått det hela om bakfoten. Hipster-Åke vill stalka dig, men han är inge bra på det. Och eftersom att du stalkar (you gotta admit it) M, så blir det lite som att Hipster-Åke stalkar honom med xD Oh.. ok.. MUMS! 1 okt, 2012 21:57 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: JAG STALKAR INTE M!!Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Okej så Hipster-Åke stalkar både mig och.. Mr.M?Skrivet av Tuggrus: han? (Är det nu jag är så pantad och vet vem du pratar om men ändå inte? x) ) Haha, nej, du tänker för mycket på Honom xD Jag refererade till Hipster-Åke Naee, nu har du fått det hela om bakfoten. Hipster-Åke vill stalka dig, men han är inge bra på det. Och eftersom att du stalkar (you gotta admit it) M, så blir det lite som att Hipster-Åke stalkar honom med xD Oh.. ok.. Hahaahaahajahahahagaha!! Everything is Dramione and nothing hurts. 1 okt, 2012 21:59 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: Admit it.. jag stalkar inte honom.Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: JAG STALKAR INTE M!!Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Okej så Hipster-Åke stalkar både mig och.. Mr.M?Skrivet av Tuggrus: han? (Är det nu jag är så pantad och vet vem du pratar om men ändå inte? x) ) Haha, nej, du tänker för mycket på Honom xD Jag refererade till Hipster-Åke Naee, nu har du fått det hela om bakfoten. Hipster-Åke vill stalka dig, men han är inge bra på det. Och eftersom att du stalkar (you gotta admit it) M, så blir det lite som att Hipster-Åke stalkar honom med xD Oh.. ok.. Hahaahaahajahahahagaha!! MUMS! 1 okt, 2012 22:00 |
|
M4L13
Elev |
Knizzlare ville inte va social längre :C hon gick upp och la sig i sin coola säng uppe i himlen.
that damn telephone...
1 okt, 2012 22:02 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: Knizzlare ville inte va social längre :C hon gick upp och la sig i sin coola säng uppe i himlen. that damn telephone... neeej det är bara ok om hon kör bajsspelet
1 okt, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Jag får hela tiden känslan av att det luktar korv med bröd här. Det är hemskt. Jag hillar inte ens korv med bröd! D:
1 okt, 2012 22:08 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Admit it.. jag stalkar inte honom. Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: JAG STALKAR INTE M!!Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Okej så Hipster-Åke stalkar både mig och.. Mr.M?Skrivet av Tuggrus: han? (Är det nu jag är så pantad och vet vem du pratar om men ändå inte? x) ) Haha, nej, du tänker för mycket på Honom xD Jag refererade till Hipster-Åke Naee, nu har du fått det hela om bakfoten. Hipster-Åke vill stalka dig, men han är inge bra på det. Och eftersom att du stalkar (you gotta admit it) M, så blir det lite som att Hipster-Åke stalkar honom med xD Oh.. ok.. Hahaahaahajahahahagaha!! Asså jo: Du och jag står i matsalskön. M går förbi. Du; *dregel,dregel, dregel* M går och hämtar mjölk. Du; *fangirlin, fangirling, fangirling* M dricker mjölken. Du; *dör* Everything is Dramione and nothing hurts. 1 okt, 2012 22:10 |
|
Pixie
Elev |
1 okt, 2012 22:14 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Solkatten: Öh... kanske... olämpligt? I dont know, dude XD Skrivet av Luna Chang: Vad menar dom med inkompatibelt program??? Att programmet är inkompatibelt... Nej, men jag vet inte. xD Och sen när är Sims olämpligt??XD Hej 1 okt, 2012 22:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen