@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
OH mitt 900ade inlägg
1 okt, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
Jag har ett grönt överkast på min säng nu!
1 okt, 2012 21:46 |
|
LolFeelings
Elev |
1 okt, 2012 21:47 |
|
Pixie
Elev |
1 okt, 2012 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: åh jag vill bara kramas känslan när ingen vill kramas tillbaka jag tror jag är kramsjuk mig vill kramas! 1 okt, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Men kom hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit D: ♥åh jag vill bara kramas känslan när ingen vill kramas tillbaka jag tror jag är kramsjuk 1 okt, 2012 21:51 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: åh jag vill bara kramas känslan när ingen vill kramas tillbaka jag tror jag är kramsjuk mig vill kramas! ![]()
1 okt, 2012 21:51 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Okej så Hipster-Åke stalkar både mig och.. Mr.M?Skrivet av Tuggrus: han? (Är det nu jag är så pantad och vet vem du pratar om men ändå inte? x) ) Haha, nej, du tänker för mycket på Honom xD Jag refererade till Hipster-Åke Naee, nu har du fått det hela om bakfoten. Hipster-Åke vill stalka dig, men han är inge bra på det. Och eftersom att du stalkar (you gotta admit it) M, så blir det lite som att Hipster-Åke stalkar honom med xD Everything is Dramione and nothing hurts. 1 okt, 2012 21:52 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Men kom hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit D: ♥ åh jag vill bara kramas känslan när ingen vill kramas tillbaka jag tror jag är kramsjuk ![]()
1 okt, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
1 okt, 2012 21:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen