@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Hermia: Vet inte... Men det är väl den säsongen som är på TV nu? Typ slut snart, tror jag, men ändå XD Så ja, den borde existeraLetar desperat efter tredje säsongen av glee med svenska text. Existerar den ens? (I love Glee!) 1. Den finns att köpa med svensk text iallafall sponsra people! sponsra! handlar vi inte så kan det ju inte fortsätta och den slutade förra onsdagen på tv i Sverige. På onsdag börjar s.4
1 okt, 2012 21:34 |
|
Pixie
Elev |
ÅH JAG BLIR SÅ SUR!
Att folk drar ner sin ilska på en helt oskyldig person fast de inte har gjort nånting. Känns så nej nej nej Jag klarar inte av att se sånt. Eller att höra sånt. ÅÅÅH SRSLY JAG DÖR Sen att det finns personer som säger att andra är helt jävla osmarta som inte går direkt på provet, medans de själva har mindre på provet. Att de kan ändra låskod på ens kodlås så man får bryta upp det? flera ggr?! åh så lågt. hur tänker människorna egentligen? Asså det är inte kul! Blir så jävla irriterad, åh ibland vill man bara sparka som mellan benen. Och man vill krama de utsatta. åh dessa idioter och seriöst man är inte elak mot harry styles för jag får sån panik att om jag tar på mig mina klackar kan jag sparka dej i huvudet och dö för man gör inte såhär mot harry. han är oskyldig. åh vill bara ha dig harry nu åh jag vill se dig glad det gör ont att se dej gråtande
1 okt, 2012 21:34 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av EmahS: Oki Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Hermia: Vet inte... Men det är väl den säsongen som är på TV nu? Typ slut snart, tror jag, men ändå XD Så ja, den borde existeraLetar desperat efter tredje säsongen av glee med svenska text. Existerar den ens? (I love Glee!) 1. Den finns att köpa med svensk text iallafall sponsra people! sponsra! handlar vi inte så kan det ju inte fortsätta och den slutade förra onsdagen på tv i Sverige. På onsdag börjar s.4 ![]()
1 okt, 2012 21:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Vad menar dom med inkompatibelt program??? Att programmet är inkompatibelt... Nej, men jag vet inte. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 okt, 2012 21:38 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Solkatten: Öh... kanske... olämpligt? I dont know, dude XDSkrivet av Luna Chang: Vad menar dom med inkompatibelt program??? Att programmet är inkompatibelt... Nej, men jag vet inte. xD ![]()
1 okt, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
Dags att lägga sej och läsa 120 sidor i "kejsaren av portugallien" BOKEN TAR FAN ALDRIG SLUT!!!!
1 okt, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
Okej godnatt hejdå nej hejdå jag ska inte sova godmorgon nej fel godnatt hej bajs å nej vad gör jag varför åh vad håller jag på med jag är knäpp hej.
HEJDÅ. NEJ D: 1 okt, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Dags att lägga sej och läsa 120 sidor i "kejsaren av portugallien" BOKEN TAR FAN ALDRIG SLUT!!!! åh fy fan. been there done that... 1 okt, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Jag ska läsa HP. Mys. yeh ♥
1 okt, 2012 21:45 |
|
Solkatten
Elev |
Att folk orkar hålla på. Seriöst. -.-'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 okt, 2012 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen