Rollspel [Privat Mily & J_J]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel [Privat Mily & J_J]
|
Borttagen
|
Katarina satt tyst och äntar på honom och tänkte lite på saker, tän om han inte kom?
20 feb, 2015 17:53
|
|
Borttagen
|
Edvin såg snart Katarina
" H Hej " sa Edvin nervöst
20 feb, 2015 17:54
|
|
Borttagen
|
Katarian kollade upp diret och log av lättnad "hej2sa hon nu blygt
20 feb, 2015 17:57
|
|
Borttagen
|
" Ska vi gå in ?" Frågade Edvin nervöst
20 feb, 2015 18:00
|
|
Borttagen
|
Katarina kolade på honom och reet sig "ja blir bra"Sa hon snällt nu
20 feb, 2015 18:04
|
|
Borttagen
|
Edvin leddee Katarina in på museet och betalade för en runda
20 feb, 2015 18:05
|
|
Borttagen
|
Katrian log till "kunde betalt själv"sa hon envist direkt på skoj
20 feb, 2015 18:07
|
|
Borttagen
|
" Betalar gärna " sa Edvin och log han såg på de fina tavlor i museet
20 feb, 2015 20:06
|
|
Borttagen
|
Katarina log emot honom "tack"sa hon nu och kollade p åhonom sen tavlorna tyst "vad fin du e idag"sa ohn nu tyst
20 feb, 2015 20:10
|
|
Borttagen
|
" tycker du? " frågade Edvin och såg på Katarina han trodde ju att hon tyckte illa om honom.
20 feb, 2015 20:11
|
Du får inte svara på den här tråden.