Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
1 sep, 2012 22:17 |
|
Amandan
Elev |
1 sep, 2012 22:35 |
|
lillamymin
Elev |
But you still look stunning. Amandan: Åh gosh, du har typ världens finaste hår! Typ perfekt färg och perfekt längd! Och det passar superbra till dig! Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 1 sep, 2012 22:41 |
|
Amandan
Elev |
1 sep, 2012 22:43 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Amandan: lillamymin: Haha! tack! Men du, det är jättesnyggt. Det ser inte alls onaturligt ut som helt ren färg kan göra ibland. Mer liksom, som att du har rött hår! Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 1 sep, 2012 22:44 |
|
Ida S
Lärare |
Katla - y u so cute!? Dör här borta!
Lavender.Brown - Herregud, du är hur fin som helst ju! Udda komplimang, men dina läppar är otroligt fina haha scarhead - SLUTA du är bara för genuint söt okej jösses Corriiz - Du är verkligen hur gullig som helst :> hyperion - ni är ju lika söta och goa båda två maw accioron - Tjejen, du är skitsnygg. Damn. Amandan - Du är verkligen helt otroligt fin! "we live together, and harry does all the cooking." 1 sep, 2012 22:46
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 1 kl. 22:52
|
|
Amandan
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Amandan: lillamymin: Haha! tack! Men du, det är jättesnyggt. Det ser inte alls onaturligt ut som helt ren färg kan göra ibland. Mer liksom, som att du har rött hår! Har inte ens tänkt så.. haha, tack. Rött naturligt hår är ju alltid nice! Ida S: taack! Min tumblr!
1 sep, 2012 22:47 |
|
LunaLovegood1
Elev |
1 sep, 2012 22:50 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av hyperion: ![]() är trött, lyssnar på coldplay och vägrar acceptera att det skulle finnas någon åldersgräns för gossedjur. You're blonde! Looks awesome, dude. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
1 sep, 2012 22:50 |
|
whirlwinds
Elev |
1 sep, 2012 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen