Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Österrikisk, även om jag verkligen inte tyckte att någon av de skulle vinna. Jag tyckte väldigt lite om Nederländernas.
12 maj, 2014 08:02 |
|
LIA15
Elev |
Österrikes. Den var fin. :3
12 maj, 2014 19:04 |
|
YES
Elev |
13 maj, 2014 07:06 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag var inte jätteförtjust i någon av låtarna, men jag tyckte att det var bra att Conchita vann ändå. Så det får väl bli Österrikes bidrag.
Resultat i frågan "Österrikes bidrag eller Nederländernas bidrag?": 10-5 till Österrikes bidrag! Obs! Ny fråga i första inlägget! 13 maj, 2014 09:15 |
|
MizzNina
Elev |
Kokosboll. *ändra sin röst för alla tog chokladboll efter mig och jag tycker kokosbollen (som det inte heter i min värld [det heter kokostoppar], men enligt google gör de det) ska få en röst*
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 13 maj, 2014 09:19
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-13 kl. 17:03
|
|
Trädkatten
Elev |
Chokladboll, för att jag har alltid älskat choklad och jag är inte så jätte förtjust i kokosbollar, men det är ju fortfarande gott.
13 maj, 2014 09:23 |
|
Ginny00
Elev |
Ogillar båda egentligen men kokosbollar är superkladdiga också så det får bli chokladboll även om tanken på det också känns ofräsch
Tänker bara på snoriga småbarn som står och rullar, och sedan övermättnaden man får, euw nä.. 13 maj, 2014 09:36 |
|
Borttagen
|
Chokladboll!
13 maj, 2014 09:42 |
|
Klaestron
Elev |
Chokladboll(det är väl de med pärlsocker?) eftersom jag inte tål kokos så känns det som ett säkert val
13 maj, 2014 10:41 |
|
baramin
Elev |
Chokladboll till exempel.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 13 maj, 2014 12:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen