@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Som vanligt har jag läxor to do....
Och som vanligt gör jag inte läxorna.... 1 okt, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
Jag tror att accioron är Emma Watson, och så inser jag hela tiden att jag faktiskt sett henne irl, och hon är inte Emma Watson, så illusion ruined.
1 okt, 2012 19:44 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Som vanligt har jag läxor to do.... Och som vanligt gör jag inte läxorna.... Ur not alone...
1 okt, 2012 19:45 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tror att accioron är Emma Watson, och så inser jag hela tiden att jag faktiskt sett henne irl, och hon är inte Emma Watson, så illusion ruined. ......... pga min profilbild??? Men I WHISH 1 okt, 2012 19:52 |
|
scarhead
Lärare |
sigh, orkar inte med folk som inte accepterar att folk är gay. så patetiskt.
''ur annoying'' what's about i don't give a fuck, homofobic idiot 1 okt, 2012 19:53 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej. Jag gillar Laura Trenters Böcker om Gilbert och Linn. Hejdå!
Hej 1 okt, 2012 19:59 |
|
Borttagen
|
1 okt, 2012 20:00 |
|
Måntass
Elev |
1 okt, 2012 20:02 |
|
Neeyum
Elev |
YOU SO BEAUTIFUL??? och puss på dig med btw :* 1 okt, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
HEJJJJ jag gillar Harry Potter
1 okt, 2012 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen