Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7784 7785 7786 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


T2L finns på Spotify nu *överlycklig*

1 okt, 2012 18:58

Borttagen

Avatar


Fyller om 13 dagar

1 okt, 2012 18:58

baramin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Godkväll, mugglis!

Halloj!
Vad gör du denna vackra afton?

Nördar mugglis, lyssnar på musik och funderar på om jag ska vara med i ett Hungerspelen-lajv eller inte...
Själv?
Självklart ska du vara med! Jag håller på att fila på ett mail till en fransk person jag ska vara utbytesstudent hos om några veckor tihi.

Ja, jag ska nog det. Problemet är bara ta steget att våga, eftersom att jag är så himla blyg av mig.
Oki, vad trevligt! :3
Bara du vågar så är det nog inga problem. Har en fördom om att folk som hänger på HG-lajv är supertrevliga.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

1 okt, 2012 18:58

LunaLovegood1
Elev

Avatar


Tuggrus justja vi skulle uggla :]
Lizzie Lovegood ÄLSKAR DIN PROFILBILD ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

1 okt, 2012 19:00

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Freja borde vinna nobelpriset för årets lovestalker.


Vaffödåå?
xD

because.. because.. du är en stalker.. typ..


Hahahahahaha!
Hipster-Åke xD
Du har ju typ stalkat mig hela dagen idag.


Nu gråter Hipster-Åke.
Han vill att du säger att han stalkar honom.
han? (Är det nu jag är så pantad och vet vem du pratar om men ändå inte? x) )

MUMS!

1 okt, 2012 19:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood1:

Lizzie Lovegood ÄLSKAR DIN PROFILBILD ♥

haha tack sötis♥

1 okt, 2012 19:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Godkväll, mugglis!

Halloj!
Vad gör du denna vackra afton?

Nördar mugglis, lyssnar på musik och funderar på om jag ska vara med i ett Hungerspelen-lajv eller inte...
Själv?
Självklart ska du vara med! Jag håller på att fila på ett mail till en fransk person jag ska vara utbytesstudent hos om några veckor tihi.

Ja, jag ska nog det. Problemet är bara ta steget att våga, eftersom att jag är så himla blyg av mig.
Oki, vad trevligt! :3
Bara du vågar så är det nog inga problem. Har en fördom om att folk som hänger på HG-lajv är supertrevliga.

Oki, vad bra. Ska ändå gå med några kompisar, som är helt knäppa och underbara, så det ska nog gå bra :3

1 okt, 2012 19:01

baramin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Godkväll, mugglis!

Halloj!
Vad gör du denna vackra afton?

Nördar mugglis, lyssnar på musik och funderar på om jag ska vara med i ett Hungerspelen-lajv eller inte...
Själv?
Självklart ska du vara med! Jag håller på att fila på ett mail till en fransk person jag ska vara utbytesstudent hos om några veckor tihi.

Ja, jag ska nog det. Problemet är bara ta steget att våga, eftersom att jag är så himla blyg av mig.
Oki, vad trevligt! :3
Bara du vågar så är det nog inga problem. Har en fördom om att folk som hänger på HG-lajv är supertrevliga.

Oki, vad bra. Ska ändå gå med några kompisar, som är helt knäppa och underbara, så det ska nog gå bra :3
Är jag övertygad om att det kommer göra!

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

1 okt, 2012 19:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Godkväll, mugglis!

Halloj!
Vad gör du denna vackra afton?

Nördar mugglis, lyssnar på musik och funderar på om jag ska vara med i ett Hungerspelen-lajv eller inte...
Själv?
Självklart ska du vara med! Jag håller på att fila på ett mail till en fransk person jag ska vara utbytesstudent hos om några veckor tihi.

Ja, jag ska nog det. Problemet är bara ta steget att våga, eftersom att jag är så himla blyg av mig.
Oki, vad trevligt! :3
Bara du vågar så är det nog inga problem. Har en fördom om att folk som hänger på HG-lajv är supertrevliga.

Oki, vad bra. Ska ändå gå med några kompisar, som är helt knäppa och underbara, så det ska nog gå bra :3
Är jag övertygad om att det kommer göra!

1 okt, 2012 19:04

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Freja borde vinna nobelpriset för årets lovestalker.


Vaffödåå?
xD

because.. because.. du är en stalker.. typ..


Hahahahahaha!
Hipster-Åke xD
Du har ju typ stalkat mig hela dagen idag.


Nu gråter Hipster-Åke.
Han vill att du säger att han stalkar honom.
han? (Är det nu jag är så pantad och vet vem du pratar om men ändå inte? x) )


Haha, nej, du tänker för mycket på Honom xD
Jag refererade till Hipster-Åke

Everything is Dramione and nothing hurts.

1 okt, 2012 19:04

1 2 3 ... 7784 7785 7786 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.