@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
T2L finns på Spotify nu *överlycklig*
1 okt, 2012 18:58 |
|
Borttagen
|
Fyller om 13 dagar
1 okt, 2012 18:58 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bara du vågar så är det nog inga problem. Har en fördom om att folk som hänger på HG-lajv är supertrevliga. Skrivet av baramin: Självklart ska du vara med! Jag håller på att fila på ett mail till en fransk person jag ska vara utbytesstudent hos om några veckor tihi. Ja, jag ska nog det. Problemet är bara ta steget att våga, eftersom att jag är så himla blyg av mig. Oki, vad trevligt! :3 she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 1 okt, 2012 18:58 |
|
LunaLovegood1
Elev |
1 okt, 2012 19:00 |
|
Tuggrus
Elev |
han? (Är det nu jag är så pantad och vet vem du pratar om men ändå inte? x) )
MUMS! 1 okt, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
haha tack sötis♥ 1 okt, 2012 19:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Skrivet av Borttagen: Bara du vågar så är det nog inga problem. Har en fördom om att folk som hänger på HG-lajv är supertrevliga. Skrivet av baramin: Självklart ska du vara med! Jag håller på att fila på ett mail till en fransk person jag ska vara utbytesstudent hos om några veckor tihi. Ja, jag ska nog det. Problemet är bara ta steget att våga, eftersom att jag är så himla blyg av mig. Oki, vad trevligt! :3 Oki, vad bra. Ska ändå gå med några kompisar, som är helt knäppa och underbara, så det ska nog gå bra :3 1 okt, 2012 19:01 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är jag övertygad om att det kommer göra! Skrivet av baramin: Skrivet av Borttagen: Bara du vågar så är det nog inga problem. Har en fördom om att folk som hänger på HG-lajv är supertrevliga. Skrivet av baramin: Självklart ska du vara med! Jag håller på att fila på ett mail till en fransk person jag ska vara utbytesstudent hos om några veckor tihi. Ja, jag ska nog det. Problemet är bara ta steget att våga, eftersom att jag är så himla blyg av mig. Oki, vad trevligt! :3 Oki, vad bra. Ska ändå gå med några kompisar, som är helt knäppa och underbara, så det ska nog gå bra :3 she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 1 okt, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Skrivet av Borttagen: Är jag övertygad om att det kommer göra! Skrivet av baramin: Skrivet av Borttagen: Bara du vågar så är det nog inga problem. Har en fördom om att folk som hänger på HG-lajv är supertrevliga. Skrivet av baramin: Självklart ska du vara med! Jag håller på att fila på ett mail till en fransk person jag ska vara utbytesstudent hos om några veckor tihi. Ja, jag ska nog det. Problemet är bara ta steget att våga, eftersom att jag är så himla blyg av mig. Oki, vad trevligt! :3 Oki, vad bra. Ska ändå gå med några kompisar, som är helt knäppa och underbara, så det ska nog gå bra :3 1 okt, 2012 19:04 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: han? (Är det nu jag är så pantad och vet vem du pratar om men ändå inte? x) ) Haha, nej, du tänker för mycket på Honom xD Jag refererade till Hipster-Åke Everything is Dramione and nothing hurts. 1 okt, 2012 19:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen