@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
OMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMR!!!!!!!!!
JAG. MIG! SKA. KANKSE. VARA. MED I. ETT. THG. LAJV. ! OMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMROMR!!!!!!!! 1 okt, 2012 18:41 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Undrar om jag ska göra franskaglosorna... Eller sätta på hög musik och bara chilla här vid Mugglis?
![]()
1 okt, 2012 18:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny!!!!: Undrar om jag ska göra franskaglosorna... Eller sätta på hög musik och bara chilla här vid Mugglis? Det första låter väldigt lärorikt. Men det andra.... ja, det låter ytterst trevligt. välj själv, du vet ju ändå vad vi tycker 1 okt, 2012 18:43 |
|
Freja
Elev |
Hahahaha!
Fick 0 exp i en duell nyss, like a boss... Everything is Dramione and nothing hurts. 1 okt, 2012 18:44 |
|
Tuggrus
Elev |
Freja borde vinna nobelpriset för årets lovestalker.
MUMS! 1 okt, 2012 18:47 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Yeah... Jag orkar inte öva mer på 'magnifique' och allt annat franska-grejs med massor med apostrofer och saker som "qu'est-ce que c'est?" Skrivet av Ginny!!!!: Undrar om jag ska göra franskaglosorna... Eller sätta på hög musik och bara chilla här vid Mugglis? Det första låter väldigt lärorikt. Men det andra.... ja, det låter ytterst trevligt. välj själv, du vet ju ändå vad vi tycker (Ja, jag kom ihåg det. Känner mig extremt nöjd nu Jag stannar vid Mugglis... tills vidare ![]()
1 okt, 2012 18:47 |
|
Freja
Elev |
Everything is Dramione and nothing hurts. 1 okt, 2012 18:47 |
|
Tuggrus
Elev |
because.. because.. du är en stalker.. typ.. MUMS! 1 okt, 2012 18:48 |
|
baramin
Elev |
Godkväll, mugglis!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 1 okt, 2012 18:49 |
|
Freja
Elev |
Hahahahahaha! Hipster-Åke xD Everything is Dramione and nothing hurts. 1 okt, 2012 18:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen