Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7781 7782 7783 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Freja:
Okej, alla som använder p12 som ett skällsord och tror att det betyder pojke 12 år *himlar med ögonen*:
HÅLL KÄFTEN!

Sorry om någon kände sig offended, det här var inte riktat mot en person speciellt
Vad betyder det då?


Det betyder paragraf 12-hem, som är tillfälliga hem för ungdomar som omhändertagits p.g.a t.ex psykiska missbruk eller kriminalitet.


Menar folk det när de använder p12 som skällsord?


Nej, dem tror att det betyder pojke 12 år, och eftersom pojkar 12 år är så omogna (?!) så kallar vissa varandra det om de tycker att dem är dryga/omogna

Everything is Dramione and nothing hurts.

1 okt, 2012 18:10

scarhead
Lärare

Avatar


KlarieLovegood - min killkompis kallade min bästa vän (flicka) för p12 haha...
men i fotboll t.ex. använder man ordet p12 som en pojke i tolvårsåldern, som EmahS säger.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

1 okt, 2012 18:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av scarhead:
KlarieLovegood - min killkompis kallade min bästa vän (flicka) för p12 haha...
men i fotboll t.ex. använder man ordet p12 som en pojke i tolvårsåldern, som EmahS säger.

Oh då missade jag en perfekt chans att kalla min lillebror PETOLVA förra året då han faktiskt var en

1 okt, 2012 18:13

Borttagen

Avatar


Jag har tråkigt!!!!

1 okt, 2012 18:16

Borttagen

Avatar


Hungrig! D:

1 okt, 2012 18:19

Borttagen

Avatar


ska gå och äta prins sigvard trårta sanrt (som en viss Elma00

1 okt, 2012 18:21

LunaLovegood1
Elev

Avatar


Nu ska jag läsa burkpojken för min lillebror ehehe
Tack Alice som.fått mig att skriva den, nä, skoja, ehehe
Hejdå, kommer snart ehehe

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

1 okt, 2012 18:24

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
jag tar av mig min hörlurar en stund och så hÖR JAG ATT MIN MAMMA LYSSNAR PÅ LIVE WHILE WE'RE YOUNG
LIKE WAT

Awesome! xD Jag tror inte min mamma vet om 1D.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 okt, 2012 18:26

Hermia
Elev

Avatar


Vad ska man allvarligt talat ha för nytta av att kunna räkna ut arean på en triangel?

Once a MADling, always a MADling

1 okt, 2012 18:38

Borttagen

Avatar


Jag tillåter mig ändast att sitta vid datorn om jag pluggar till provet samtidigt.

1 okt, 2012 18:39

1 2 3 ... 7781 7782 7783 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.