@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bara jag som verkligen INTE gillar gangnam style?
1 okt, 2012 18:02 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av EmahS: Ska se dem i Malmö Arena då med en kompis men vi var lite sena på bokningen nu och fick bara sittplats. men det kommer bli så jäkla awesome! Åhh jag måste kolla om det finns biljetter kvar, även om jag bor typ 7 timmar från malmö De spelar i Globen kvällen innan. Men det är en torsdag
1 okt, 2012 18:03 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Neeyum: Skrivet av EmahS: Ska se dem i Malmö Arena då med en kompis men vi var lite sena på bokningen nu och fick bara sittplats. men det kommer bli så jäkla awesome! Åhh jag måste kolla om det finns biljetter kvar, även om jag bor typ 7 timmar från malmö De spelar i Globen kvällen innan. Men det är en torsdag hur kommer det sig att jag har missat det här haha 1 okt, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
Kanske borde bli en björn och sóva i ide hela vintern....
1 okt, 2012 18:06 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freja: Vad betyder det då? Okej, alla som använder p12 som ett skällsord och tror att det betyder pojke 12 år *himlar med ögonen*: HÅLL KÄFTEN! Sorry om någon kände sig offended, det här var inte riktat mot en person speciellt Det betyder paragraf 12-hem, som är tillfälliga hem för ungdomar som omhändertagits p.g.a t.ex psykiska missbruk eller kriminalitet. Everything is Dramione and nothing hurts. 1 okt, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Freja: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freja: Vad betyder det då? Okej, alla som använder p12 som ett skällsord och tror att det betyder pojke 12 år *himlar med ögonen*: HÅLL KÄFTEN! Sorry om någon kände sig offended, det här var inte riktat mot en person speciellt Det betyder paragraf 12-hem, som är tillfälliga hem för ungdomar som omhändertagits p.g.a t.ex psykiska missbruk eller kriminalitet. Jaha. 1 okt, 2012 18:07 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Freja: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freja: Vad betyder det då? Okej, alla som använder p12 som ett skällsord och tror att det betyder pojke 12 år *himlar med ögonen*: HÅLL KÄFTEN! Sorry om någon kände sig offended, det här var inte riktat mot en person speciellt Det betyder paragraf 12-hem, som är tillfälliga hem för ungdomar som omhändertagits p.g.a t.ex psykiska missbruk eller kriminalitet. Att använda det som skällsord har jag aldrig förstått. Men P12 är och kommer alltid vara Pojke/Pojkar 12 för mig. Skadad från sportvärlden då det är så. Är man pojke, och 12 år så spelar man i "serien" P12.
1 okt, 2012 18:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Freja: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freja: Vad betyder det då? Okej, alla som använder p12 som ett skällsord och tror att det betyder pojke 12 år *himlar med ögonen*: HÅLL KÄFTEN! Sorry om någon kände sig offended, det här var inte riktat mot en person speciellt Det betyder paragraf 12-hem, som är tillfälliga hem för ungdomar som omhändertagits p.g.a t.ex psykiska missbruk eller kriminalitet. Menar folk det när de använder p12 som skällsord? 1 okt, 2012 18:08 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
1 okt, 2012 18:10 |
|
Borttagen
|
måste egentligen göra läxan, men jag kan faktiskt göraz det sen.
1 okt, 2012 18:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen