Rollspel [Privat Mily & J_J]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel [Privat Mily & J_J]
|
Borttagen
|
Alice suckar "kommer gå skit bra"Sa hon dirket "en dejt"Sa hon till erick
20 feb, 2015 17:05
|
|
Borttagen
|
" Vänta va nu vill jag veta " sa Erick och såg på sin bror
" Em Hej då " sa Edvin och reste sig men Erick tog tag i hans hand.
20 feb, 2015 17:12
|
|
Borttagen
|
Alice log "Katarina ifrån 2E."sa hon och log lite emot Eric och kollade sne på Edvin "eller+"fårgade ohn
20 feb, 2015 17:13
|
|
Borttagen
|
" K kanske " sa Edvin nervöst han blev röd i ansiktet.
20 feb, 2015 17:40
|
|
Borttagen
|
Alice log "Edvin du måte gå itll henne ju."Sa ohn och log
20 feb, 2015 17:42
|
|
Borttagen
|
Edvin smet till sitt rum han såg på sig själv i spegeln skulle hon gillar hur han såg ut ?.
20 feb, 2015 17:43
|
|
Borttagen
|
Alice ätknte 2nej han böjd ut henne på en runda i konst ja vad det hette nu och fikaSa hon nu
20 feb, 2015 17:44
|
|
Borttagen
|
" Han behöver hitta någon " sa Vanessa och log.
Edvin bytte till andra kläder var det här verkligen en bra idé tänkte han ?
20 feb, 2015 17:49
|
|
Borttagen
|
Alice log lite "ja han hittar nog en snart. Katarina gillar med måla så tror de går bra ihop2Sa hon
20 feb, 2015 17:49
|
|
Borttagen
|
Edvin började gå mot konstgallleriet nervöst
20 feb, 2015 17:53
|
Du får inte svara på den här tråden.