Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Österrike! Gillade låten, det var ett kraftfullt framförande och hon själv var helt outstanding! Samtidigt känns det även som en seger som bidrar till en bättre värld och det ingav mig lite kärlek och hopp. Nederländernas fastnade inte alls på något sätt hos mig.
11 maj, 2014 14:28 |
|
Borttagen
|
Inget av de för jag brukar aldrig se Eurovision Song Contest
11 maj, 2014 15:26 |
|
Katla
Elev |
ÖSTERRIKE!!! grät jättemycket när hon vann för att jag var så lycklig haaha
♏︎ 11 maj, 2014 15:31 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Nederländernas bidrag mest för att jag gillar låten mer. Simple as that.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 maj, 2014 15:56 |
|
Elma00
Elev |
11 maj, 2014 16:51 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Gillade ingen av dem speciellt mycket (alltså låtarna) men låtmässigt gillade jag Nederländeras bidrag mer, även om jag absolut respekterar allt Conchita står för och hon har en otrolig röst, men oh well
11 maj, 2014 19:26 |
|
Little J
Elev |
11 maj, 2014 20:16 |
|
Boba
Elev |
Österrikes bidrag ♥ Låten, framförandet och Conchitas röst - allt var enligt mig så mäktigt och gjorde större intryck hos mig än de andra bidragen gjorde.
11 maj, 2014 20:25 |
|
IamAK
Elev |
nederländernas
11 maj, 2014 23:00 |
|
MizzNina
Elev |
Ingetdera den här gången. Tittar inte på varken Melodifestivalen eller ESC och jag vägrar lyssna på låtarna bara för att kunna ge ett ordentligt svar.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 maj, 2014 07:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen