One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
31 okt, 2012 13:45 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Skrivet av Salazar1: Ja Skrivet av Tonks-nea1: Jag ska se dom i köpenhamn..............med min mamma............. så du fick???????
31 okt, 2012 16:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tonks-nea1: Skrivet av Salazar1: Ja Skrivet av Tonks-nea1: Jag ska se dom i köpenhamn..............med min mamma............. så du fick??????? Biljetterna har ju inte släppts ännu? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2012 16:12 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Tonks-nea1: Skrivet av Salazar1: Ja Skrivet av Tonks-nea1: Jag ska se dom i köpenhamn..............med min mamma............. så du fick??????? Biljetterna har ju inte släppts ännu? hon fick väl för sin mamma?
31 okt, 2012 16:12 |
|
Salazar1
Elev |
Skrivet av Pixie: hon menar att hon ska se dem om hon får tag i biljetter..Skrivet av Solkatten: Skrivet av Tonks-nea1: Skrivet av Salazar1: Ja Skrivet av Tonks-nea1: Jag ska se dom i köpenhamn..............med min mamma............. så du fick??????? Biljetterna har ju inte släppts ännu? hon fick väl för sin mamma? Slytherin Pride 31 okt, 2012 16:13 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Jag hoppas jag får biljeter för annars blir jag riktigt ledsen för jag sa nej till att åka till kroatien för det!!!!! Ja jag sätter inte en solig resa framför 1D (lite crazy
31 okt, 2012 16:17 |
|
joel9324
Elev |
31 okt, 2012 16:37 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag tänkte gå till ett ticnet-ombud i Göteborg som öppnar klockan 9. Men det kanske är bättre att köpa på nätet?
Har aldrig köpt biljetter tidigare, så jag vet inte vad som är bäst
31 okt, 2012 16:57 |
|
Salazar1
Elev |
Skrivet av Tonks-nea1: Jag hoppas jag får biljeter för annars blir jag riktigt ledsen för jag sa nej till att åka till kroatien för det!!!!! Ja jag sätter inte en solig resa framför 1D (lite crazy träningsläger but still Slytherin Pride 31 okt, 2012 17:05 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Jag tänkte gå till ett ticnet-ombud i Göteborg som öppnar klockan 9. Men det kanske är bättre att köpa på nätet? Har aldrig köpt biljetter tidigare, så jag vet inte vad som är bäst Om det öppnar nio är det bäst att du köper via nätet imo, bara för att vara på den säkra sidan
31 okt, 2012 17:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen