@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Solkatten - nä, det kan man ju förstå, men man får ju också tänka på att Ravenclaw och Hufflepuff är fiender, eller något.
1 okt, 2012 16:06 |
|
me.
Elev |
Tror jag suttit i fyra timmar och gjort ett skolarbete jag inte behövde göra D:
1 okt, 2012 16:13 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av MadEye Moody: Skrivet av Savi: Skrivet av MadEye Moody: Det enda som fick mig att gå i skolan denna vecka har lärarna upphävt. Det var droppen, nu skolkar jag. Huh? Vad var det? Sovmorgon och allt roligt vi skulle göra på lektionerna. seegt..:/
1 okt, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
1 okt, 2012 16:25 |
|
Borttagen
|
Jag har så kul ... inte
(om ni e på youtube sök på xray-specs 1 okt, 2012 16:28 |
|
Neeyum
Elev |
hej känner för att kasta någonting i väggen hejdå
1 okt, 2012 16:33 |
|
Borttagen
|
Jag är klar med matte-läxan O.O
1 okt, 2012 16:45 |
|
Tvilling
Elev |
Jag ska snart på träning och har sett fram emot det, but now my head is bad. Headache. Funderar på om jag ska gå, för jag missar nästa träning och jag var inte på förra tränimhen. O.o
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 1 okt, 2012 16:56 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Jag är där nu så koooom xD nämen.. uuh jag måste också göra läxor idag D: Skrivet av Borttagen: Nu ska jag till Ikea whiiiiiii... Jag ska sätta upp nya tavlor i mitt rum. Men jag har inga HP affisher.. Får jag följa med? c: Det finns en buss precis nedanför mig som går till IKEA! Jag skulle kunna hoppa i sängarna och sticka mig på kaktusarna! C: Eller så stannar jag hemma och gör läxor x( Jag kunde inte :C ![]()
1 okt, 2012 16:56 |
|
Frivolt
Elev |
Inte för att skryta men....ELLER JO, jag MÅSTE få skryta!!
JAG KLARADE NÄMLIGEN MIN MARKNADSFÖRINGSTENTA SOM JAG VAR STENSÄKER PÅ ATT JAG INTE ALLS HADE KLARAT MEN DET HADE JAG OCH JAG ÄR VÄRSTA JÄTTEHAPPY NU OCH KAN LIXOM ANDAS LITE MER NU 1 okt, 2012 17:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen