@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Alltså det fangirlmoment när Filip Winther favoritmarkerar ens tweet ♥ Ska man känna till vem Filip Winther är? Enligt mig så är det inget måste ..., xD. Hade inte vetat vem han var om inte Erica upplyst mig. Haha, alltså, han är en vloggare. Så nej, det är inget måste. Men han är typ den av alla jag tittar på som jag gillar mest så det gjorde typ min dag ♥ xD 1 okt, 2012 15:31 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dramione99: Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Alltså det fangirlmoment när Filip Winther favoritmarkerar ens tweet ♥ Ska man känna till vem Filip Winther är? Enligt mig så är det inget måste ..., xD. Hade inte vetat vem han var om inte Erica upplyst mig. Haha, alltså, han är en vloggare. Så nej, det är inget måste. Men han är typ den av alla jag tittar på som jag gillar mest så det gjorde typ min dag ♥ xD Hah okej. Då gör det inget att jag inte ens kände igen namnet
1 okt, 2012 15:34 |
|
Shaunee
Elev |
R.I.P Avalanna
</3 </3 </3 Jag vet visserligen inte så mycket om henne förutom att hon dog och jag är ingen Belieber, men ändå! 1 okt, 2012 15:36 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Tell me one thing... Hur får man ett får att stanna innanför staketet? >.< Om hon fortsätter måste vi slakta henne, och lär hon de andra måste vi slakta alla fem! D:
1 okt, 2012 15:42 |
|
joel9324
Elev |
Jag har skapat en mapp på skrivbordet som jag har laddat ner Harry Potter bilder från tumblr som jag ska sättta upp på väggen. Men vet inte riktigt om jag ska skriva ut dem eller framkalla..?
1 okt, 2012 15:58 |
|
Solkatten
Elev |
Gryffindor & Slytherin delar ledningen i elevhemstävlingen...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 okt, 2012 16:00 |
|
LolFeelings
Elev |
Trevligt att Slytherin leder för en gångs skull. Lite fint med gröna färger istället för gula.
(och DÅ kommer Gryffindor när jag kollar, lol.)
1 okt, 2012 16:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Trevligt att Slytherin leder för en gångs skull. Lite fint med gröna färger istället för gula. (och DÅ kommer Gryffindor när jag kollar, lol.) Vadå då? Är det något fel på gult? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 okt, 2012 16:01 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Solkatten: YES IT IS YOU-Skrivet av LolFeelings: Trevligt att Slytherin leder för en gångs skull. Lite fint med gröna färger istället för gula. (och DÅ kommer Gryffindor när jag kollar, lol.) Vadå då? Är det något fel på gult? xD Haha, nej, men man blir van med att den fläcken är gul (och kan ha varit blå) och då blir det ju lite trevligt med andra färger. EDIT: Jaha, vad folk på anslagstavlan är trevliga mot Ravenclaw då. "SKIT PÅ ER RAVENCLAW" är det inte Hufflepuff som vunnit lite i rad nu? alltså va?
1 okt, 2012 16:03 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Solkatten: YES IT IS YOU-Skrivet av LolFeelings: Trevligt att Slytherin leder för en gångs skull. Lite fint med gröna färger istället för gula. (och DÅ kommer Gryffindor när jag kollar, lol.) Vadå då? Är det något fel på gult? xD Haha, nej, men man blir van med att den fläcken är gul (och kan ha varit blå) och då blir det ju lite trevligt med andra färger. Tycker inte jag. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 okt, 2012 16:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen