Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7775 7776 7777 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Luna.Lovegood:
En karaktär i min hungerspelen-ff har fått identitetskris, då jag inte vet om namnet ens existerar men absolut vill använda det xD

http://www.scb.se/Pages/NameSearch____259432.aspx



Det finns tydligen ingen med namnet xD
jaja, hon får ha ett unikt skumt namn som inte existerar

1 okt, 2012 14:42

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Luna.Lovegood:
En karaktär i min hungerspelen-ff har fått identitetskris, då jag inte vet om namnet ens existerar men absolut vill använda det xD

http://www.scb.se/Pages/NameSearch____259432.aspx



Det finns tydligen ingen med namnet xD
jaja, hon får ha ett unikt skumt namn som inte existerar

Jag tror inte någon bryr sig Jag har märkt det med namn i fanfictions, folk bryr sig inte så länge det inte är extremt.

1 okt, 2012 14:43

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Luna.Lovegood:
En karaktär i min hungerspelen-ff har fått identitetskris, då jag inte vet om namnet ens existerar men absolut vill använda det xD

http://www.scb.se/Pages/NameSearch____259432.aspx



Det finns tydligen ingen med namnet xD
jaja, hon får ha ett unikt skumt namn som inte existerar

Jag tror inte någon bryr sig Jag har märkt det med namn i fanfictions, folk bryr sig inte så länge det inte är extremt.

Var bra
Trots allt kan väl ingen bli förvånad över underliga namn i min ff efter att jag döpt stylisten til Devapriya xD

1 okt, 2012 14:44

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Luna.Lovegood:
En karaktär i min hungerspelen-ff har fått identitetskris, då jag inte vet om namnet ens existerar men absolut vill använda det xD

http://www.scb.se/Pages/NameSearch____259432.aspx



Det finns tydligen ingen med namnet xD
jaja, hon får ha ett unikt skumt namn som inte existerar

Jag tror inte någon bryr sig Jag har märkt det med namn i fanfictions, folk bryr sig inte så länge det inte är extremt.

Var bra
Trots allt kan väl ingen bli förvånad över underliga namn i min ff efter att jag döpt stylisten til Devapriya xD

Det tror jag inte.. De har inte precis normala namn där ändå

1 okt, 2012 14:46

IamAK
Elev

Avatar


skulle ni kunna gå in på kläd- och smyckestråden och svara på mina frågor/ge mig råd? skulle uppskatta det.

1 okt, 2012 14:46

Borttagen

Avatar


Alltså det fangirlmoment när Filip Winther favoritmarkerar ens tweet ♥

1 okt, 2012 15:11

EmahS
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alltså det fangirlmoment när Filip Winther favoritmarkerar ens tweet ♥


Ska man känna till vem Filip Winther är?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

1 okt, 2012 15:14

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av joel9324:
Gjorde Dance Dare idag

Coolt. Filmade du?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 okt, 2012 15:15

joel9324
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av joel9324:
Gjorde Dance Dare idag

Coolt. Filmade du?


nej tyvärr. men ska någon dag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

1 okt, 2012 15:27

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av EmahS:
Skrivet av Borttagen:
Alltså det fangirlmoment när Filip Winther favoritmarkerar ens tweet ♥


Ska man känna till vem Filip Winther är?


Enligt mig så är det inget måste ..., xD. Hade inte vetat vem han var om inte Erica upplyst mig.

1 okt, 2012 15:29

1 2 3 ... 7775 7776 7777 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.