@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Luna.Lovegood: En karaktär i min hungerspelen-ff har fått identitetskris, då jag inte vet om namnet ens existerar men absolut vill använda det xD http://www.scb.se/Pages/NameSearch____259432.aspx Det finns tydligen ingen med namnet xD jaja, hon får ha ett unikt skumt namn som inte existerar 1 okt, 2012 14:42 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Luna.Lovegood: En karaktär i min hungerspelen-ff har fått identitetskris, då jag inte vet om namnet ens existerar men absolut vill använda det xD http://www.scb.se/Pages/NameSearch____259432.aspx Det finns tydligen ingen med namnet xD jaja, hon får ha ett unikt skumt namn som inte existerar Jag tror inte någon bryr sig 1 okt, 2012 14:43 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Luna.Lovegood: En karaktär i min hungerspelen-ff har fått identitetskris, då jag inte vet om namnet ens existerar men absolut vill använda det xD http://www.scb.se/Pages/NameSearch____259432.aspx Det finns tydligen ingen med namnet xD jaja, hon får ha ett unikt skumt namn som inte existerar Jag tror inte någon bryr sig Var bra Trots allt kan väl ingen bli förvånad över underliga namn i min ff efter att jag döpt stylisten til Devapriya xD 1 okt, 2012 14:44 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Luna.Lovegood: En karaktär i min hungerspelen-ff har fått identitetskris, då jag inte vet om namnet ens existerar men absolut vill använda det xD http://www.scb.se/Pages/NameSearch____259432.aspx Det finns tydligen ingen med namnet xD jaja, hon får ha ett unikt skumt namn som inte existerar Jag tror inte någon bryr sig Var bra Trots allt kan väl ingen bli förvånad över underliga namn i min ff efter att jag döpt stylisten til Devapriya xD Det tror jag inte.. De har inte precis normala namn där ändå 1 okt, 2012 14:46 |
|
IamAK
Elev |
skulle ni kunna gå in på kläd- och smyckestråden och svara på mina frågor/ge mig råd? skulle uppskatta det.
1 okt, 2012 14:46 |
|
Borttagen
|
Alltså det fangirlmoment när Filip Winther favoritmarkerar ens tweet ♥
1 okt, 2012 15:11 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså det fangirlmoment när Filip Winther favoritmarkerar ens tweet ♥ Ska man känna till vem Filip Winther är?
1 okt, 2012 15:14 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 okt, 2012 15:15 |
|
joel9324
Elev |
1 okt, 2012 15:27 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Alltså det fangirlmoment när Filip Winther favoritmarkerar ens tweet ♥ Ska man känna till vem Filip Winther är? Enligt mig så är det inget måste ..., xD. Hade inte vetat vem han var om inte Erica upplyst mig. 1 okt, 2012 15:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen