@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MadEye Moody
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av MadEye Moody: Det enda som fick mig att gå i skolan denna vecka har lärarna upphävt. Det var droppen, nu skolkar jag. Huh? Vad var det? Sovmorgon och allt roligt vi skulle göra på lektionerna.
1 okt, 2012 11:31 |
|
Solkatten
Elev |
Fuck. :'<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 okt, 2012 11:35 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag har skrivit klart Li, avifors och Mugglismysteriet
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19227 without something there is no nothing 1 okt, 2012 11:35 |
|
Solkatten
Elev |
Fan också. :< Skulle gå och äta med några i klassen men så gick jag och hämtade min jacka (sa inte till, eh...) så dem, typ gick iväg. Alla i klassen har inte idrott så jag vet inte om vi skulle ha väntat på dem först eller gå och äta direkt... Jag kunder ju ha gått till idrottshallen och kollat om dem var där eller hade gått direkt till matsalen men just då glöder jag bort var den låg. Så jag gick tillbaka hit och insåg då att den lång precis vid matsalen (fail) men då hade dem säkert redan gått till matsalen så jag sket i det... Don't ask me why. Är inte så hungrig men ändå. :'<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 okt, 2012 11:50 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av A.k: Tack! ♥ Synd att man inte kan se det nu.... Det går idag och imogon också 1 okt, 2012 11:52 |
|
A.k
Elev |
Skrivet av Li: Jag har skrivit klart Li, avifors och Mugglismysteriet http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19227 And it was totaly awesome! ♥ "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 1 okt, 2012 11:52 |
|
Solkatten
Elev |
Kan typ hälften av provet jag ska ha på onsdag. Och jag har knappt pluggat.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 okt, 2012 11:55 |
|
Borttagen
|
Två saker vill jag att intresseklubben antecknar
Det ena är att större delen av onsdagen kommer jag återigen spendera på Akademiska, yippie *host* Det andra är att det är väldigt dumt gjort av mig att titta på Red Lights när man är ensam hemma... 1 okt, 2012 12:08 |
|
hade torres9
Elev |
1 okt, 2012 12:22 |
|
Emme Lestrange
Elev |
1 okt, 2012 13:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen