@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Ont x ont ^ smärta) x oändligt
beskriver precis det jag känner just nu. 1 okt, 2012 09:37 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Alltså. Jag är så trött att det fan inte ens går att beskriva. Och jag måste ta tag i mitt liv. En promenad varje dag är väl inte för mycket begärt att jag unnar min kropp? Word sistah! Och jag ska ut och orientera i skogen idag. Kuuuuuuuul! Orientering kan vara det värsta jag vet hah. Utnyttjade min knäskada till fullo varje gång det var orientering i skolan, så jag fick gå en runda istället. Men jag ska gå ut och gå ikväll. Tvinga mig?!
1 okt, 2012 09:47 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Alltså. Jag är så trött att det fan inte ens går att beskriva. Och jag måste ta tag i mitt liv. En promenad varje dag är väl inte för mycket begärt att jag unnar min kropp? Word sistah! Och jag ska ut och orientera i skogen idag. Kuuuuuuuul! Orientering kan vara det värsta jag vet hah. Utnyttjade min knäskada till fullo varje gång det var orientering i skolan, så jag fick gå en runda istället. Men jag ska gå ut och gå ikväll. Tvinga mig?! Vi kommer gå ändå. Jag och min kompis kommer satsa allt på kommande veckor när det är fotoboll och något vi kan ^^ DU SKA UT!
1 okt, 2012 09:50 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Alltså. Jag är så trött att det fan inte ens går att beskriva. Och jag måste ta tag i mitt liv. En promenad varje dag är väl inte för mycket begärt att jag unnar min kropp? Word sistah! Och jag ska ut och orientera i skogen idag. Kuuuuuuuul! Orientering kan vara det värsta jag vet hah. Utnyttjade min knäskada till fullo varje gång det var orientering i skolan, så jag fick gå en runda istället. Men jag ska gå ut och gå ikväll. Tvinga mig?! Vi kommer gå ändå. Jag och min kompis kommer satsa allt på kommande veckor när det är fotoboll och något vi kan ^^ DU SKA UT! Jag ska! sida 7777
1 okt, 2012 09:53 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Alltså. Jag är så trött att det fan inte ens går att beskriva. Och jag måste ta tag i mitt liv. En promenad varje dag är väl inte för mycket begärt att jag unnar min kropp? Word sistah! Och jag ska ut och orientera i skogen idag. Kuuuuuuuul! Orientering kan vara det värsta jag vet hah. Utnyttjade min knäskada till fullo varje gång det var orientering i skolan, så jag fick gå en runda istället. Men jag ska gå ut och gå ikväll. Tvinga mig?! Vi kommer gå ändå. Jag och min kompis kommer satsa allt på kommande veckor när det är fotoboll och något vi kan ^^ DU SKA UT! Jag ska! sida 7777 Fett coola vi e som skriver på sida 7777 ^^
1 okt, 2012 10:00 |
|
EmahS
Elev |
1 okt, 2012 10:07 |
|
Luna Chang
Elev |
Mamma mia på spanska är INTE bra..XD
Hej 1 okt, 2012 10:28 |
|
Savi
Elev |
1 okt, 2012 10:30 |
|
EmahS
Elev |
Det är helt awesome att läsa om Seven på Harry Potter wikia
1 okt, 2012 10:38 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Det är helt awesome att läsa om Seven på Harry Potter wikia Haha, jasså? Kanske är något man borde göra då?'
1 okt, 2012 10:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen