One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Starfighter.: På X Factors twitter sa dom "One Direction kommer inte uppträda på genrepet på fredag för de är inte på plats då utan kommer först till liven. Så ni vet." Vet ju inte om det betyder att dom inte är på plats i Sverige då, men det verkar ju rätt logiskt edit: och genrepet börjar 16 så efter det isåfall Så på kvällen då? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2012 22:00 |
|
Starfighter.
Elev |
Förmodligen ^
30 okt, 2012 22:17 |
|
Solkatten
Elev |
Det är bara två låtar från det nya albumet som har kommit ut än så länge va?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2012 22:34 |
|
Starfighter.
Elev |
Ja ^
Ahhh, inte långt kvar tills albumet släpps! 31 okt, 2012 06:52 |
|
childhoodlight
Elev |
31 okt, 2012 10:19 |
|
Salazar1
Elev |
Skrivet av Tonks-nea1: Jag ska se dom i köpenhamn..............med min mamma............. så du fick??????? Slytherin Pride 31 okt, 2012 10:28 |
|
Celebikai
Elev |
31 okt, 2012 10:55 |
|
kinshaw
Elev |
31 okt, 2012 10:58 |
|
IamAK
Elev |
kommer dö om jag inte får biljetter, ok? måste köpa på internet eftersom ticnet ombudet i min stad inte öppnar förrän kl 11 och biljetterna går ju till salu kl 9 så...
31 okt, 2012 11:02 |
|
_SanD_
Elev |
yaay! Jag ska få gå på konserten!
Men det är inga problem x)
31 okt, 2012 13:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen