@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
30 sep, 2012 21:26 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag ska stiga upp klockan sex imorgon och.... GOSH! Jag har sån stor press på mig känns det som...
30 sep, 2012 21:27 |
|
EmahS
Elev |
Hur sjutton kan det vara måndag redan imorgon?
och ännu mer. hur sjutton kan det vara oktober imorgon?
30 sep, 2012 21:27 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Hur sjutton kan det vara måndag redan imorgon? och ännu mer. hur sjutton kan det vara oktober imorgon? Det början närma sig loov!!!!
30 sep, 2012 21:36 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Hur sjutton kan det vara måndag redan imorgon? och ännu mer. hur sjutton kan det vara oktober imorgon? Det början närma sig loov!!!! För vissa som har den lyxen ja... Mitt nästa lov är jul. Lyxlivet som arbetare
30 sep, 2012 21:37 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Hur sjutton kan det vara måndag redan imorgon? och ännu mer. hur sjutton kan det vara oktober imorgon? Det början närma sig loov!!!! För vissa som har den lyxen ja... Mitt nästa lov är jul. Lyxlivet som arbetare Just du är ju sån ja. Du slipper iaf plugga naturkunskap...
30 sep, 2012 21:37 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Hur sjutton kan det vara måndag redan imorgon? och ännu mer. hur sjutton kan det vara oktober imorgon? Det början närma sig loov!!!! För vissa som har den lyxen ja... Mitt nästa lov är jul. Lyxlivet som arbetare Just du är ju sån ja. Du slipper iaf plugga naturkunskap... Usch ja haha. Fast jag ska fuska lite. och ta ledigt 4 dagar i November för en resa till Danmark.
30 sep, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
30 sep, 2012 21:49 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Hur sjutton kan det vara måndag redan imorgon? och ännu mer. hur sjutton kan det vara oktober imorgon? Det början närma sig loov!!!! För vissa som har den lyxen ja... Mitt nästa lov är jul. Lyxlivet som arbetare Just du är ju sån ja. Du slipper iaf plugga naturkunskap... Usch ja haha. Fast jag ska fuska lite. och ta ledigt 4 dagar i November för en resa till Danmark. Niiice!
30 sep, 2012 21:58 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Afturelding: Det är okej, min sambo blev precis klar med maten. Du kan få komma på middag. Skrivet av Afturelding: Haha tack! Men jag hittar dock inte hem till dig :O Det är okej, min sambo blev precis klar med maten. Du kan få komma på middag. 30 sep, 2012 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen