@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Någon mer som lyssnar till Boyce avenue! ÄLSKAR deras covers. Adele coverna är sååå underbara! OMG!!! Boyce avenue är bäst ♥ GAAAH! Alltså Rolling in the Deep. Jag är sååå åååh, har typ inga ord! jag vet ♥ The One That Got Away är också sjukt bra. Ääälskaar! jag älskar Superman. och Breakeven! Jag är för kär i Breakeven orginalet för att riktigt uppskatta deras version haha, ja Lyssnar just nu på Faithfully för första gången. Känner att jag är lite för Glee beroende för att uppskatta detta... Men bättre än orginalet
30 sep, 2012 19:44 |
|
Fenrir
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Någon mer som lyssnar till Boyce avenue! ÄLSKAR deras covers. Adele coverna är sååå underbara! OMG!!! Boyce avenue är bäst ♥ GAAAH! Alltså Rolling in the Deep. Jag är sååå åååh, har typ inga ord! jag vet ♥ The One That Got Away är också sjukt bra. Ääälskaar! jag älskar Superman. och Breakeven! Jag är för kär i Breakeven orginalet för att riktigt uppskatta deras version haha, ja Lyssnar just nu på Faithfully för första gången. Känner att jag är lite för Glee beroende för att uppskatta detta... Men bättre än orginalet åh, glee ♥ men ja, jag håller med! den är bättre än originalet, helt klart
30 sep, 2012 19:46 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: :/Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Jo, den med ljusbron. Idiotin var ju på toppnivå där.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Jo, men alltså. Den där delen med turrets var ju rättare sagt hemsk. Spelade Portal 2 co-op några timmar idag, börjar känna mig mindre som Wheatley xD Den med ljusbron? xD GLaDOS var ju rolig iallafall. DANCING is NOT SCIENCE!!! Jag hoppas att GLaDOS håller sig kvar på sitt... goda humör... Se det positivt, det kan inte bli värre (knock on wood) Jag hoppas i alla fall att vi kan lösa den som vi fastnade på när vi avslutade, den där med defective turrets ._. och så fortsätter GLaDOS att vara ett troll som vanligt.
30 sep, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
MEN... MEN HALLÅ!!!!!
Varning för spoiler i Glee i spoilern (xD) Spoiler: Tryck här för att visa! 30 sep, 2012 19:50 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Någon mer som lyssnar till Boyce avenue! ÄLSKAR deras covers. Adele coverna är sååå underbara! OMG!!! Boyce avenue är bäst ♥ GAAAH! Alltså Rolling in the Deep. Jag är sååå åååh, har typ inga ord! jag vet ♥ The One That Got Away är också sjukt bra. Ääälskaar! jag älskar Superman. och Breakeven! Jag är för kär i Breakeven orginalet för att riktigt uppskatta deras version haha, ja Lyssnar just nu på Faithfully för första gången. Känner att jag är lite för Glee beroende för att uppskatta detta... Men bättre än orginalet åh, glee ♥ men ja, jag håller med! den är bättre än originalet, helt klart Åååh, jag blir alldeles varm av detta. Superbra pluggmusik också. Nu behöver man bara vara ute från mugglis så har man gjort allt man behöver
30 sep, 2012 19:51 |
|
Fenrir
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Någon mer som lyssnar till Boyce avenue! ÄLSKAR deras covers. Adele coverna är sååå underbara! OMG!!! Boyce avenue är bäst ♥ GAAAH! Alltså Rolling in the Deep. Jag är sååå åååh, har typ inga ord! jag vet ♥ The One That Got Away är också sjukt bra. Ääälskaar! jag älskar Superman. och Breakeven! Jag är för kär i Breakeven orginalet för att riktigt uppskatta deras version haha, ja Lyssnar just nu på Faithfully för första gången. Känner att jag är lite för Glee beroende för att uppskatta detta... Men bättre än orginalet åh, glee ♥ men ja, jag håller med! den är bättre än originalet, helt klart Åååh, jag blir alldeles varm av detta. Superbra pluggmusik också. Nu behöver man bara vara ute från mugglis så har man gjort allt man behöver åh, haha
30 sep, 2012 19:52 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Någon mer som lyssnar till Boyce avenue! ÄLSKAR deras covers. Adele coverna är sååå underbara! OMG!!! Boyce avenue är bäst ♥ GAAAH! Alltså Rolling in the Deep. Jag är sååå åååh, har typ inga ord! jag vet ♥ The One That Got Away är också sjukt bra. Ääälskaar! jag älskar Superman. och Breakeven! Jag är för kär i Breakeven orginalet för att riktigt uppskatta deras version haha, ja Lyssnar just nu på Faithfully för första gången. Känner att jag är lite för Glee beroende för att uppskatta detta... Men bättre än orginalet åh, glee ♥ men ja, jag håller med! den är bättre än originalet, helt klart Åååh, jag blir alldeles varm av detta. Superbra pluggmusik också. Nu behöver man bara vara ute från mugglis så har man gjort allt man behöver åh, haha Näe... får nog bli imorrn. Haha, går ju inte när man får en massa intressanta meddelanden hela tiden och det finns en massa roliga männsikor att prata med
30 sep, 2012 19:55 |
|
M4L13
Elev |
MEN VAFAN PAPPA BARA FÖR ATT FILMEN ÄR SVARTVIT MÅSTE DU INTE SE DEN JAG SKA FÖR I HELVETE KOLLA PÅ THE X FACTOR
30 sep, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: :/Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Jo, den med ljusbron. Idiotin var ju på toppnivå där.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Jo, men alltså. Den där delen med turrets var ju rättare sagt hemsk. Spelade Portal 2 co-op några timmar idag, börjar känna mig mindre som Wheatley xD Den med ljusbron? xD GLaDOS var ju rolig iallafall. DANCING is NOT SCIENCE!!! Jag hoppas att GLaDOS håller sig kvar på sitt... goda humör... Se det positivt, det kan inte bli värre (knock on wood) Jag hoppas i alla fall att vi kan lösa den som vi fastnade på när vi avslutade, den där med defective turrets ._. och så fortsätter GLaDOS att vara ett troll som vanligt. Om du har tid så kan vi göra ett försök nu? 30 sep, 2012 20:03 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hm, jag tror att min hjärna fortfarande har total kortslutning och det tar nog längre tid än vad man tänker på, så vi kan nog spara det tills imorgon, om det är okej?Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: :/Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Jo, den med ljusbron. Idiotin var ju på toppnivå där.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Jo, men alltså. Den där delen med turrets var ju rättare sagt hemsk. Spelade Portal 2 co-op några timmar idag, börjar känna mig mindre som Wheatley xD Den med ljusbron? xD GLaDOS var ju rolig iallafall. DANCING is NOT SCIENCE!!! Jag hoppas att GLaDOS håller sig kvar på sitt... goda humör... Se det positivt, det kan inte bli värre (knock on wood) Jag hoppas i alla fall att vi kan lösa den som vi fastnade på när vi avslutade, den där med defective turrets ._. och så fortsätter GLaDOS att vara ett troll som vanligt. Om du har tid så kan vi göra ett försök nu?
30 sep, 2012 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen