@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jo, den med ljusbron. Idiotin var ju på toppnivå där.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Jo, men alltså. Den där delen med turrets var ju rättare sagt hemsk. Spelade Portal 2 co-op några timmar idag, börjar känna mig mindre som Wheatley xD Den med ljusbron? xD GLaDOS var ju rolig iallafall. DANCING is NOT SCIENCE!!! Jag hoppas att GLaDOS håller sig kvar på sitt... goda humör...
30 sep, 2012 19:36 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Någon mer som lyssnar till Boyce avenue! ÄLSKAR deras covers. Adele coverna är sååå underbara! OMG!!! Boyce avenue är bäst ♥ GAAAH! Alltså Rolling in the Deep. Jag är sååå åååh, har typ inga ord! jag vet ♥ The One That Got Away är också sjukt bra. Ääälskaar!
30 sep, 2012 19:37 |
|
A.k
Elev |
När börjar det? "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 30 sep, 2012 19:37 |
|
Pixie
Elev |
30 sep, 2012 19:38 |
|
Fenrir
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Någon mer som lyssnar till Boyce avenue! ÄLSKAR deras covers. Adele coverna är sååå underbara! OMG!!! Boyce avenue är bäst ♥ GAAAH! Alltså Rolling in the Deep. Jag är sååå åååh, har typ inga ord! jag vet ♥ The One That Got Away är också sjukt bra. Ääälskaar! jag älskar Superman. och Breakeven!
30 sep, 2012 19:39 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Någon mer som lyssnar till Boyce avenue! ÄLSKAR deras covers. Adele coverna är sååå underbara! OMG!!! Boyce avenue är bäst ♥ GAAAH! Alltså Rolling in the Deep. Jag är sååå åååh, har typ inga ord! jag vet ♥ The One That Got Away är också sjukt bra. Ääälskaar! jag älskar Superman. och Breakeven! Jag är för kär i Breakeven orginalet för att riktigt uppskatta deras version
30 sep, 2012 19:40 |
|
A.k
Elev |
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 30 sep, 2012 19:41 |
|
Fenrir
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Skrivet av Fenrir: Skrivet av Savi: Någon mer som lyssnar till Boyce avenue! ÄLSKAR deras covers. Adele coverna är sååå underbara! OMG!!! Boyce avenue är bäst ♥ GAAAH! Alltså Rolling in the Deep. Jag är sååå åååh, har typ inga ord! jag vet ♥ The One That Got Away är också sjukt bra. Ääälskaar! jag älskar Superman. och Breakeven! Jag är för kär i Breakeven orginalet för att riktigt uppskatta deras version haha, ja
30 sep, 2012 19:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Jo, den med ljusbron. Idiotin var ju på toppnivå där.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Jo, men alltså. Den där delen med turrets var ju rättare sagt hemsk. Spelade Portal 2 co-op några timmar idag, börjar känna mig mindre som Wheatley xD Den med ljusbron? xD GLaDOS var ju rolig iallafall. DANCING is NOT SCIENCE!!! Jag hoppas att GLaDOS håller sig kvar på sitt... goda humör... Se det positivt, det kan inte bli värre (knock on wood) 30 sep, 2012 19:41 |
|
MadEye Moody
Elev |
Jag har bara en läsare på min fanfiction. Ni kan väl titta till den?
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=24833&page=1#p1489800
30 sep, 2012 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen