@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MadEye Moody
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Ja! Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: DET BEROR PÅ VILKET NAMN DU VÄLJER Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Laura är fint.Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Kön?Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Why? I need help! Måste bestämma namn till en huvudkaraktär, och har helt kört fast! Personlighet? Om du svarar kan jag hjälpa Tjej, har brunt hår och bruna ögon. Jag ska skriva en hungerspelen fanfic. Laura är ett fint namn. Eller Rachel. Eller Jessica. Eller Mary Jepp Efternamn då? Vad tycker du om................. Eleonora Milson, kallad Ellie? Du länka fic;en till mig sedan? http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=24833&watch=1
30 sep, 2012 19:06 |
|
Ronald Weasley
Elev |
30 sep, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Alltså, JAG SKA BÖRJA PÅ SÄSONG TVÅ I GLEE!!!!!!
30 sep, 2012 19:13 |
|
Afturelding
Elev |
30 sep, 2012 19:15 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Afturelding: Jag är hungrig. Jag oxå!! Vi kanske kan äta uppvarann?? Eller vad tycker du? 30 sep, 2012 19:21 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av kakan42: Skrivet av Afturelding: Jag är hungrig. Jag oxå!! Vi kanske kan äta uppvarann?? Eller vad tycker du? Jag äter inte kött, oavsett om det är djur eller människa ![]() ![]()
30 sep, 2012 19:22 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av kakan42: Skrivet av Afturelding: Jag är hungrig. Jag oxå!! Vi kanske kan äta uppvarann?? Eller vad tycker du? Jag äter inte kött, oavsett om det är djur eller människa åå, vad synd 30 sep, 2012 19:24 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av kakan42: Skrivet av Afturelding: Skrivet av kakan42: Skrivet av Afturelding: Jag är hungrig. Jag oxå!! Vi kanske kan äta uppvarann?? Eller vad tycker du? Jag äter inte kött, oavsett om det är djur eller människa åå, vad synd Nä, det ska vi äta på torsdag! ![]() ![]()
30 sep, 2012 19:25 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av kakan42: Skrivet av Afturelding: Skrivet av kakan42: Skrivet av Afturelding: Jag är hungrig. Jag oxå!! Vi kanske kan äta uppvarann?? Eller vad tycker du? Jag äter inte kött, oavsett om det är djur eller människa åå, vad synd Nä, det ska vi äta på torsdag! :/ ÅÅÅ Det var ÄNNU mer synd! Jag ger upp! 30 sep, 2012 19:26 |
|
Afturelding
Elev |
30 sep, 2012 19:26 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen