@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
LOOONLEYYYYY
I'M MR. MS. LONELYYYYYYYYYYYYYYYYYY I HAVE NOBOOOOODYYYYYYYYYYYYYY FOOOR MY OOOOOOOOOOWN OOOOOOOOOOOOOOOHI AM SO LOOONELYYYY I'M MR. MS. LOOOONELYYYYYYYYYYYY WISH I HAD SOMEONE TO CALL ON THE PHOOOOOOOOOONE det är typ världens finaste och sorgligaste låt åhåhåhå. <//3
30 sep, 2012 18:49 |
|
Conflate
Elev |
30 sep, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MadEye Moody: DET BEROR PÅ VILKET NAMN DU VÄLJER Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Laura är fint.Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Kön?Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Why? I need help! Måste bestämma namn till en huvudkaraktär, och har helt kört fast! Personlighet? Om du svarar kan jag hjälpa Tjej, har brunt hår och bruna ögon. Jag ska skriva en hungerspelen fanfic. Laura är ett fint namn. Eller Rachel. Eller Jessica. Eller Mary Jepp Efternamn då? 30 sep, 2012 18:55 |
|
MadEye Moody
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: DET BEROR PÅ VILKET NAMN DU VÄLJER Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Laura är fint.Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Kön?Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Why? I need help! Måste bestämma namn till en huvudkaraktär, och har helt kört fast! Personlighet? Om du svarar kan jag hjälpa Tjej, har brunt hår och bruna ögon. Jag ska skriva en hungerspelen fanfic. Laura är ett fint namn. Eller Rachel. Eller Jessica. Eller Mary Jepp Efternamn då? Vad tycker du om................. Eleonora Milson, kallad Ellie?
30 sep, 2012 18:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MadEye Moody: Ja! Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: DET BEROR PÅ VILKET NAMN DU VÄLJER Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Laura är fint.Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Kön?Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Why? I need help! Måste bestämma namn till en huvudkaraktär, och har helt kört fast! Personlighet? Om du svarar kan jag hjälpa Tjej, har brunt hår och bruna ögon. Jag ska skriva en hungerspelen fanfic. Laura är ett fint namn. Eller Rachel. Eller Jessica. Eller Mary Jepp Efternamn då? Vad tycker du om................. Eleonora Milson, kallad Ellie? Du länka fic;en till mig sedan? 30 sep, 2012 18:59 |
|
M4L13
Elev |
30 sep, 2012 19:00 |
|
MadEye Moody
Elev |
30 sep, 2012 19:00 |
|
ronnyponny
Elev |
30 sep, 2012 19:00 |
|
Ronald Weasley
Elev |
http://artpad.art.com/gallery/?mb4v9m14fa1o
Woop woop, RAVENCLAW! 30 sep, 2012 19:02 |
|
Pixie
Elev |
30 sep, 2012 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen