@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Whata? oh nein, det kommer bli värsta grejjen ju, speciellt om det filmades! O_ONej åh, Justin Bieber spydde på scen igår :c poor thing </3 30 sep, 2012 18:38 |
|
Caius
Elev |
Åh vad jag är pepp på att cosplaya personen som jag ska cosplaya här näst, lolololol. Han är så bäst. Fast jag har lovat mig själv att jag måste fixa bilder på Itachi först, och för att kunna cosplaya honom igen så måste jag sitta och laga skorna (snubblade under Uppcon så de pajade, lol, och har inte orkat lagat dem än, och när jag väl började laga höger skon insåg jag att jag var tvungen att ta sönder dem asmycket för att komma åt och laga dem... så det är typ som att jag måste sitta och göra om dem helt och hållet). D: Sedan har jag lovat mig själv att jag ska fixa de sista detaljerna till Break också innan jag börjar med nästa, inklusive att jag måste laga ena spännet på kappan som jag upptäckte att det hade gått sönder lite under min hemresa ifrån Sundsvall.
Så ja... Mycket att göra... Och för mycket fritid så jag tappar orken till att göra allt... :c Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 30 sep, 2012 18:40 |
|
Borttagen
|
Jag älskar läxor.
Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 30 sep, 2012 18:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MadEye Moody: Kön?Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Why? I need help! Måste bestämma namn till en huvudkaraktär, och har helt kört fast! Personlighet? Om du svarar kan jag hjälpa 30 sep, 2012 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Nej åh, Justin Bieber spydde på scen igår :c poor thing </3 eeeewww 30 sep, 2012 18:43 |
|
MadEye Moody
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Kön?Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Why? I need help! Måste bestämma namn till en huvudkaraktär, och har helt kört fast! Personlighet? Om du svarar kan jag hjälpa Tjej, har brunt hår och bruna ögon. Jag ska skriva en hungerspelen fanfic. Laura är ett fint namn.
30 sep, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MadEye Moody: Laura är fint.Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Kön?Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Why? I need help! Måste bestämma namn till en huvudkaraktär, och har helt kört fast! Personlighet? Om du svarar kan jag hjälpa Tjej, har brunt hår och bruna ögon. Jag ska skriva en hungerspelen fanfic. Laura är ett fint namn. Eller Rachel. Eller Jessica. Eller Mary 30 sep, 2012 18:46 |
|
MadEye Moody
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Laura är fint.Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Kön?Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Why? I need help! Måste bestämma namn till en huvudkaraktär, och har helt kört fast! Personlighet? Om du svarar kan jag hjälpa Tjej, har brunt hår och bruna ögon. Jag ska skriva en hungerspelen fanfic. Laura är ett fint namn. Eller Rachel. Eller Jessica. Eller Mary Jepp Efternamn då?
30 sep, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Alltså NEEEEJJJJJJJJJJJ.
30 sep, 2012 18:48 |
|
Borttagen
|
har typ tråkigt funderar på att logga ut...
30 sep, 2012 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen