@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
NO prov på onsdag. Hoppas jag klarar det...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 sep, 2012 18:19 |
|
M4L13
Elev |
this lovely person in my mind should come home to me FÖR JAG VILL MYSAAAAAAAAAAAAA
and only this lovely person, just him, cuz i think it would be sooooo cozy to cuddle with him. JUST COME HERE AND ![]()
30 sep, 2012 18:19 |
|
Pixie
Elev |
30 sep, 2012 18:20 |
|
MadEye Moody
Elev |
30 sep, 2012 18:20 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av HarryFreakingPotter: Får jag också joooooina Linnea & co? Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Elley: jag har träffat LoonyMe, Regulus och HarryFreakingPotter så jag är awesome okokokok? vet att vi var fler, men mitt minne guys.. o.o' JAG TRÄFFADE DIG SÅ JAG ÄR AWESOOOME du är grym ok? Josefin_Weasley you are fab och jag har en jättefin bild när du kollar på film hehe c: MissWentz och Cinnamonagouti JÄTTEKUL ATT TRÄFFA ER HarryFreakingPotter asdfghjkld you are awesome ok vi måste träffas igen för du är bäst kanske borde skrivit i komplimangtråden but never mind I LOVE YOU GUYS VI MÅSTE SES IGEN Spoiler: Tryck här för att visa! Tycker vi officiellt bestämmer att vi ska heta Linnea & Co. För tror inte vi kommer komma på ett mer awesome namn.. LoonyMe Thanks Och tack till alla er andra också såklart. Det var bäst att träffa er ♥ :3
30 sep, 2012 18:20 |
|
Caius
Elev |
Åh, jag hittade precis en sak som jag vill ha jättejättejättejättejätte gärna till min kommande cosplay... ♥ Typ min cosplay kommer inte vara hel om jag inte har det. D: Synd bara att den var så dyr, men det verkar som att alla tycker att det är jätte bra kvalité osv osv, så det kanske kan vara värt det.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 30 sep, 2012 18:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MadEye Moody: Why?I need help! 30 sep, 2012 18:30 |
|
MadEye Moody
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadEye Moody: Why? I need help! Måste bestämma namn till en huvudkaraktär, och har helt kört fast!
30 sep, 2012 18:33 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag känner mig som en komplett idiot... Varför kan jag inte komma på lösningen på första ledtråden i avifors 8000-inläggs-grej? >.<
30 sep, 2012 18:33 |
|
scarhead
Lärare |
30 sep, 2012 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen