Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har aldrig sett en skorpion, men de känns läskiga : ((( Däremot så har jag har jag sett flera ormar, och det var faktiskt rätt kul när jag och min kusin tog bild med en :]
10 maj, 2014 13:50 |
|
Little J
Elev |
10 maj, 2014 13:53 |
|
Klaestron
Elev |
10 maj, 2014 14:01 |
|
Borttagen
|
Skorpion ♥
De är så coola IRL och sen hjälper det ju att jag är skorpion själv :3 10 maj, 2014 14:19 |
|
_Anna_22
Elev |
oj vet inte, orm kanske. Men är inte så förtjust i någon av dem.
10 maj, 2014 14:21 |
|
Dream
Elev |
Orm! Skorpioner vet jag ingenting om, men de verkar inte allt för trevliga... Ormar är tusen gånger coolare dessutom ^^
10 maj, 2014 14:45 |
|
MissFniss
Elev |
Ormar verkar så läskiga och ryser alltid när jag ser en bild på en, och även fast jag inte gillar skorpioner så får jag väl välja dem.
10 maj, 2014 15:09 |
|
KlaraTheBeat
Elev |
10 maj, 2014 16:08 |
|
Ginny00
Elev |
Skorpioner! De är ändå rätt coola ^-^
10 maj, 2014 16:21 |
|
LittleButterfly
Elev |
10 maj, 2014 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen