@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Haha ja.. xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Det är det jag inte vet D: Jag vet att det handlar om en säng typ o_o Skrivet av Borttagen: För. Att. Jag. Har. En. HK. Läxa. Till. Imorgon. Och. Min. Hemkunskapslärare. Är. Den. Ondaste. I. Skolan. Och. Jag. Kan. Inte. Göra. Läxan. För. Jag. Vet. Inte. Vad. Jag. Ska. Göra. Och. Ingen. Annan. Vet. Heller. Och. Jag. Kommer. Bli. Dödad. Vad är det för läxa? O_O Man kanske ska bädda och byta lakan hahahahahahaha xD 30 sep, 2012 17:35 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ånej. Stackars. Dig! Riskerar. Också. Att. Bli. Dödad. På. Hemkunskapen. Imorgon. För. Vi. Har. Prov. Och. Det. Enda. Jag. Gör. Är. Att. Nörda. Mugglis. Istället. För. Att. Plugga.För. Att. Jag. Har. En. HK. Läxa. Till. Imorgon. Och. Min. Hemkunskapslärare. Är. Den. Ondaste. I. Skolan. Och. Jag. Kan. Inte. Göra. Läxan. För. Jag. Vet. Inte. Vad. Jag. Ska. Göra. Och. Ingen. Annan. Vet. Heller. Och. Jag. Kommer. Bli. Dödad. 30 sep, 2012 17:36 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet, jag var tråkig x3Skrivet av Miss_Green: Haha ja.. xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Det är det jag inte vet D: Jag vet att det handlar om en säng typ o_o Skrivet av Borttagen: För. Att. Jag. Har. En. HK. Läxa. Till. Imorgon. Och. Min. Hemkunskapslärare. Är. Den. Ondaste. I. Skolan. Och. Jag. Kan. Inte. Göra. Läxan. För. Jag. Vet. Inte. Vad. Jag. Ska. Göra. Och. Ingen. Annan. Vet. Heller. Och. Jag. Kommer. Bli. Dödad. Vad är det för läxa? O_O Man kanske ska bädda och byta lakan hahahahahahaha xD ;; ![]()
30 sep, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Ojoj, inte bra där Kamelen.. Skrivet av Borttagen: Ånej. Stackars. Dig! Riskerar. Också. Att. Bli. Dödad. På. Hemkunskapen. Imorgon. För. Vi. Har. Prov. Och. Det. Enda. Jag. Gör. Är. Att. Nörda. Mugglis. Istället. För. Att. Plugga. För. Att. Jag. Har. En. HK. Läxa. Till. Imorgon. Och. Min. Hemkunskapslärare. Är. Den. Ondaste. I. Skolan. Och. Jag. Kan. Inte. Göra. Läxan. För. Jag. Vet. Inte. Vad. Jag. Ska. Göra. Och. Ingen. Annan. Vet. Heller. Och. Jag. Kommer. Bli. Dödad. 30 sep, 2012 17:37
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-30 kl. 17:39
|
|
Luna Chang
Elev |
Jag såg på filmen Miss Potter tidigare idag.. ironin i att huvudpersonen hette Beatrix Potter är ju.. ja..
Men det var inte det jag skulle säga.. jag lihger och tänkee på den nu, några timmar senare, och gråter över slutet>_> Hej 30 sep, 2012 17:39 |
|
Pixie
Elev |
30 sep, 2012 17:41 |
|
Borttagen
|
Jag vill att det ska vara höstlov.
Då får jag träffa en massa mugglisar. Och så slipper jag dansen... 30 sep, 2012 17:42 |
|
Borttagen
|
xray-specs ♥ ♥ ♥ :3 (-:p
30 sep, 2012 17:57 |
|
MissWentz
Elev |
30 sep, 2012 17:58 |
|
EMELESEL
Elev |
Sirius Black och Nymfadora Tonks spelaar sagan om ringen. Tycker att p ser ut som d, så jag bara *pekar på player 1* ''jag hejar på 1D!''
30 sep, 2012 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen