@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lavender.Brown
Elev |
SUSHI-TAAAJM! ♥333
30 sep, 2012 14:51 |
|
Borttagen
|
Lisa tränger ut mig ur sängen
30 sep, 2012 14:51 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Pixie: Skrivet av Luna Chang: Inte typ magsjuk.. Men typ med låg feber så jag slipper träna ikväll och kan ligga och se film ist>_> fejkspy? blanda ihop apelsinjuice och havreflingor och mjöl, drick det, men svälj inte, och 'spy' då kan du ju se film eller säg att du har migrän? jao... Kan bli något sånt.. Fast om man fejkspyr och blir påkommen eller ngt annat sånt så... Ja... Men annars kan du vara hängig och just säga att du har migrän? det var typ den delen jag syftade på^^ Hej 30 sep, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
Mitt högra öga är konstigt...
30 sep, 2012 14:55 |
|
ginnyw123
Elev |
30 sep, 2012 14:56 |
|
Borttagen
|
Haha, ser på Joey Graceffa videor när han spelar Slender XD Man blir bara rädd för att han skriker till, haha
30 sep, 2012 14:58 |
|
M4L13
Elev |
30 sep, 2012 15:01 |
|
LittleButterfly
Elev |
Tvingar mig själv att ta itu med spanskläxan, för att slippa sitta med den i sista minuten, vilket är en ful ovana jag har.
30 sep, 2012 15:04 |
|
Pixie
Elev |
30 sep, 2012 15:10 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Åh vad tråkigt... Jaa... :c Men gick det bra/var det kul?
30 sep, 2012 15:10 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen