@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bara jag som stör mig på när det kliar där man inte når? typ på ryggen.
30 sep, 2012 14:32 |
|
Luna Chang
Elev |
Inte typ magsjuk.. Men typ med låg feber så jag slipper träna ikväll och kan ligga och se film ist>_> Hej 30 sep, 2012 14:34 |
|
LolFeelings
Elev |
30 sep, 2012 14:35 |
|
Borttagen
|
Jag stör mig på att Ron på set och viss har ätt när han spår i Harrys tekopp.
30 sep, 2012 14:37 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Inte typ magsjuk.. Men typ med låg feber så jag slipper träna ikväll och kan ligga och se film ist>_> fejkspy? blanda ihop apelsinjuice och havreflingor och mjöl, drick det, men svälj inte, och 'spy' då kan du ju se film eller säg att du har migrän?
30 sep, 2012 14:38 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag fick välja en film att köpa idag för att min lillasyster fick välja. Hon valde någon... barnfilm. Jag valde The Avengers pga all hysteri här.
Så... kan någon berätta för mig vad den handlar om utan att spoila något? Orkar inte se filmen nu.
30 sep, 2012 14:39 |
|
Borttagen
|
Är det bara jag, eller har inte mitt hår växt något på jättelänge?
30 sep, 2012 14:41 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Luna Chang: Inte typ magsjuk.. Men typ med låg feber så jag slipper träna ikväll och kan ligga och se film ist>_> fejkspy? blanda ihop apelsinjuice och havreflingor och mjöl, drick det, men svälj inte, och 'spy' då kan du ju se film eller säg att du har migrän? jao... Kan bli något sånt.. Hej 30 sep, 2012 14:43 |
|
Borttagen
|
Bara jag som är förälskad i Seumus?
30 sep, 2012 14:45 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Pixie: Skrivet av Luna Chang: Inte typ magsjuk.. Men typ med låg feber så jag slipper träna ikväll och kan ligga och se film ist>_> fejkspy? blanda ihop apelsinjuice och havreflingor och mjöl, drick det, men svälj inte, och 'spy' då kan du ju se film eller säg att du har migrän? jao... Kan bli något sånt.. Fast om man fejkspyr och blir påkommen eller ngt annat sånt så... Ja... Men annars kan du vara hängig och just säga att du har migrän?
30 sep, 2012 14:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen