@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är sjukt.OMG Andrea just fått reda på att hennes farbror och hans fru befinner sig på BB? Whuuuuuut? HALLÅ? DE ÄR 43 OCH 40 ÅR GAMLA! 30 sep, 2012 12:57 |
|
melle-hjrta
Elev |
30 sep, 2012 13:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Jag är där nu så koooom xD nämen.. uuh jag måste också göra läxor idag D:Skrivet av Borttagen: Nu ska jag till Ikea whiiiiiii... Jag ska sätta upp nya tavlor i mitt rum. Men jag har inga HP affisher.. Får jag följa med? c: Det finns en buss precis nedanför mig som går till IKEA! Jag skulle kunna hoppa i sängarna och sticka mig på kaktusarna! C: Eller så stannar jag hemma och gör läxor x( 30 sep, 2012 13:23 |
|
MissFniss
Elev |
30 sep, 2012 13:23 |
|
Savi
Elev |
30 sep, 2012 13:23 |
|
Borttagen
|
GRATTIS!!!!!!!
30 sep, 2012 13:28 |
|
Pixie
Elev |
30 sep, 2012 13:29 |
|
MissLollo
Elev |
30 sep, 2012 13:33 |
|
Ginny00
Elev |
Hallo Mugglis! Hoffe, Sie hatten einen schönen Sommer und dass Sie freuen sich nun zu einem großen Herbst!
(haha oh dear god) 30 sep, 2012 13:34 |
|
Borttagen
|
AHAHAHAHAHAHAHAHAHA XXXXDDDD 30 sep, 2012 13:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen