One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Celebikai: Skrivet av childhoodlight: ENBART sittplatser ja, men du ser ju på bilden där uppe att de inte inkluderar alla sittplatser heller, så det är inte 50 000 biljetter som kommer säljas, utan ca 20 000 ;p ikr???? sHIT WHY DETTA KOMMER BLI SOM TYP JUSTIN BIEBER jävla friends arena jävla partypoopers :@@@@ någon som vet varför hela arenan inte kommer användas? detta gör mig jättestressad : ((((((((
30 okt, 2012 17:54 |
|
Li
Biträdande rektor |
Vill inte butt in osv men det är väl sällan de stora arenorna i Sverige utnyttjar hela sin kapacitet för konserter? Det beror ju på hur konserten kommer se ut osv! Ex. om de bara ska använda, nu tar vi Globen som ex, deras "stora" scen försvinner ju massa platser på sidorna och bakom som inte syns. En del artister bygger ju dock upp egna mittscener (typ Britney gjorde det ex) och då kan man ju utnyttja mer.
Ex. så är ju Friends arena så stor att det är svårt att göra det bra om man ska ha hela, beroende på konsert. Det är ju ex. därför de inte vill ha ESC där för de tror det blir svårt att göra bra tv/vinklar/för alla att se osv edit;; och också, ofc efter artistens önskemål och vad eventbokarna tror de kommer sälja. without something there is no nothing 30 okt, 2012 17:58 |
|
Knizzlare
Elev |
nej nej nej neeeeeeeej
åhåhåhååå jag som tänkte värsta aah det är chill, jag behöver inte vara stressad för det finns ju så många platser and everything och nu det här!? whyyyy ![]()
30 okt, 2012 18:16 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Självklart är jag glad över att vi får en konsert, jag är helt överlycklig. Och jag skrev faktiskt "eller Finland",Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Pixie: Det bor ca 5 miljoner invånare i Danmark ocg 9,5 i Sverige. Dessutom har Sverige en större arean, vilket gör att det tar mycket längre tid att ta sig till Stockholm för många, än vad det gör för folk i Danmark att komma till Köpenhamn. Om man räknar i storlek så får det plats runt 10 Danmark i Sverige. OCH DÄRFÖR BORDE SVERIGE FÅTT TVÅ KONSERTER, INTE FUCKING DANMARK!!! Skrivet av Josefin_Weasley: Men ni människor som bor typ i Göteborg och längre söder ut. Har ni tänkt på att både typ Oslo och Danmark är närmare Fast det kanske är bättre att åka till Stockholm? OCH VARFÖR HAR DANMARK TVÅ KONSERTER? Det landet är pyttelitet och utan typ några människor. VARFÖR INTE GÖTEBORG ELLER MALMÖ ISTÄLLET? Eller Finland???? WHY DENMARK? I REALLY DON'T GET IT ...fast det är rätt många i danmark oxå. Men det borde vara på ett ställe till i Sverige! Fast vi får åtminstone en konsert. Finland får ingen alls och Norge får en i en arena som enbart rymmer 25 000 människor, samtidigt som One Direction Norway har över 80 000 likes. One Direction Sweden har "bara" närmare 50 000 likes och vi får en arena med 65 000 platser. Vi har det mycket bättre än till exempel Finland då de inte ens får en konsert, och Norge, där en enorm fanbas bara får en konsert som rymmer i en sjukt liten arena jämfört med hur många fans de faktiskt har där. Var glad över det du får istället. För jag vet hur stor fanbase de har. Jag har bara lite svårt att fatta hur ett så litet land kan få två konserter, när många mycket större land inte har några.
30 okt, 2012 19:59 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av childhoodlight: Självklart är jag glad över att vi får en konsert, jag är helt överlycklig. Och jag skrev faktiskt "eller Finland",Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Pixie: Det bor ca 5 miljoner invånare i Danmark ocg 9,5 i Sverige. Dessutom har Sverige en större arean, vilket gör att det tar mycket längre tid att ta sig till Stockholm för många, än vad det gör för folk i Danmark att komma till Köpenhamn. Om man räknar i storlek så får det plats runt 10 Danmark i Sverige. OCH DÄRFÖR BORDE SVERIGE FÅTT TVÅ KONSERTER, INTE FUCKING DANMARK!!! Skrivet av Josefin_Weasley: Men ni människor som bor typ i Göteborg och längre söder ut. Har ni tänkt på att både typ Oslo och Danmark är närmare Fast det kanske är bättre att åka till Stockholm? OCH VARFÖR HAR DANMARK TVÅ KONSERTER? Det landet är pyttelitet och utan typ några människor. VARFÖR INTE GÖTEBORG ELLER MALMÖ ISTÄLLET? Eller Finland???? WHY DENMARK? I REALLY DON'T GET IT ...fast det är rätt många i danmark oxå. Men det borde vara på ett ställe till i Sverige! Fast vi får åtminstone en konsert. Finland får ingen alls och Norge får en i en arena som enbart rymmer 25 000 människor, samtidigt som One Direction Norway har över 80 000 likes. One Direction Sweden har "bara" närmare 50 000 likes och vi får en arena med 65 000 platser. Vi har det mycket bättre än till exempel Finland då de inte ens får en konsert, och Norge, där en enorm fanbas bara får en konsert som rymmer i en sjukt liten arena jämfört med hur många fans de faktiskt har där. Var glad över det du får istället. För jag vet hur stor fanbase de har. Jag har bara lite svårt att fatta hur ett så litet land kan få två konserter, när många mycket större land inte har några. De har väl haft intresse att boka in dem och deras skivbolag har promatat dem mycket där så det verkar värt? Inte direkt som att det är artisterna själva som sitter och bestämmer var de vill åka och hur många konserter de kan ge i varje land, beror ju på intresse från skivbolag, lokaluthyrare och musikindustrin... without something there is no nothing 30 okt, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
Såg någon annan Usteamen?
30 okt, 2012 20:15 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Såg någon annan Usteamen? Va? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2012 20:18 |
|
failarN
Elev |
30 okt, 2012 20:19 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
30 okt, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
http://www.ustream.tv/channel/onedtv De var live för nästan två timmar sedan ^^ (du måste hoppa till ca. 00:48 för att det ska starta) 30 okt, 2012 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen