@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu ska jag till Ikea whiiiiiii... Jag ska sätta upp nya tavlor i mitt rum. Men jag har inga HP affisher.. Får jag följa med? c: Det finns en buss precis nedanför mig som går till IKEA! Jag skulle kunna hoppa i sängarna och sticka mig på kaktusarna! C: Eller så stannar jag hemma och gör läxor x( ![]()
30 sep, 2012 11:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Min kompis var där igår...Nu ska jag till Ikea whiiiiiii... Jag ska sätta upp nya tavlor i mitt rum. Men jag har inga HP affisher.. Jag vill till Candy worlds lekland... 30 sep, 2012 11:41 |
|
Borttagen
|
Jag orkar inte göra läxan!
30 sep, 2012 11:41 |
|
Borttagen
|
ANDREA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!
30 sep, 2012 11:46 |
|
melle-hjrta
Elev |
Är jag den ända som aldrig har ätit på IKEA? Alla säger att IKEAs mat är jätte god
30 sep, 2012 11:46 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av melle-hjrta: jag har bara fikat där, men aldrig ätit deras köttbullar. /pokerfaceÄr jag den ända som aldrig har ätit på IKEA? Alla säger att IKEAs mat är jätte god 30 sep, 2012 11:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av melle-hjrta: Är jag den ända som aldrig har ätit på IKEA? Alla säger att IKEAs mat är jätte god Deras mat är jättegod! Specielt deras sylt.... 30 sep, 2012 11:48 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av melle-hjrta: jag har bara fikat där, men aldrig ätit deras köttbullar. /pokerface Är jag den ända som aldrig har ätit på IKEA? Alla säger att IKEAs mat är jätte god Skrivet av Borttagen: Skrivet av melle-hjrta: Är jag den ända som aldrig har ätit på IKEA? Alla säger att IKEAs mat är jätte god Deras mat är jättegod! Specielt deras sylt.... Jag får väl ta och släpa mig dit då 30 sep, 2012 11:49 |
|
ginnyw123
Elev |
30 sep, 2012 11:52 |
|
Borttagen
|
30 sep, 2012 11:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen