@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det kanske skrivs en ny låt? Skrivet av Ginny00: Ja... DET KRÄVS STOR TANKEANSTRÄNGNING XD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Ja. Stort problem Skrivet av Borttagen: Ja. Jag dog. Sedan återuppstod jag och sa grattis Det enda problemet nu är ju vilken Swedish Shortsnouts-sång som egentligen ska sjungas på bröllopet. Väldigt. Rolf eller Win the house cup? ;; ![]()
30 sep, 2012 10:35 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Det kanske skrivs en ny låt? Skrivet av Ginny00: Ja... DET KRÄVS STOR TANKEANSTRÄNGNING XD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Ja. Stort problem Skrivet av Borttagen: Ja. Jag dog. Sedan återuppstod jag och sa grattis Det enda problemet nu är ju vilken Swedish Shortsnouts-sång som egentligen ska sjungas på bröllopet. Väldigt. Rolf eller Win the house cup? We better hope that.. 30 sep, 2012 10:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Det kanske skrivs en ny låt? Skrivet av Ginny00: Ja... DET KRÄVS STOR TANKEANSTRÄNGNING XD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Ja. Stort problem Skrivet av Borttagen: Ja. Jag dog. Sedan återuppstod jag och sa grattis Det enda problemet nu är ju vilken Swedish Shortsnouts-sång som egentligen ska sjungas på bröllopet. Väldigt. Rolf eller Win the house cup? We better hope that.. Hm,vi är som haarry och Ginny,ett oförglömligt par,? 30 sep, 2012 10:41 |
|
Borttagen
|
Åh, jag är helt frälst av Agnes nya album Veritas. Låtarna är hur bra som helst! ♥
30 sep, 2012 10:47 |
|
Obliviate_
Elev |
Dags o flytta. See u on the other side amigos!
30 sep, 2012 10:50 |
|
Savi
Elev |
Kintsugi - så sjukt jobbigt när sånt där händer. Har hänt mig med och man blir sååå förvirrad.
Luna02 - Haha, söta!
30 sep, 2012 10:51 |
|
Borttagen
|
30 sep, 2012 10:53
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-30 kl. 10:54
|
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Savi!seriöst,du känns mer som en stora syster en iallafall en av mina stora systrar Haha! Jasså? Säg det till min bror ^^
30 sep, 2012 10:54 |
|
Borttagen
|
30 sep, 2012 11:01 |
|
Solkatten
Elev |
X Factor ikväll! :>
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 sep, 2012 11:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen