Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7743 7744 7745 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Pixie
Elev

Avatar


hihi är så glad att mitt otp nr 1 har förlovat sig!
ping Erfa & Li

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

30 sep, 2012 10:19

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
hihi är så glad att mitt otp nr 1 har förlovat sig!
ping Erfa & Li

Jag vet. Jag grät glädjetårar typ hela kvällen igår ♥

30 sep, 2012 10:24

melle-hjrta
Elev

Avatar


fick nyss reda på att godis kan ge dig cancer,
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages.wikia.com%2Fglee%2Fimages%2F2%2F2f%2FJump_out_the_window.gif
HEJDÅ MUGGLIS!

30 sep, 2012 10:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Pixie:
hihi är så glad att mitt otp nr 1 har förlovat sig!
ping Erfa & Li

Jag vet. Jag grät glädjetårar typ hela kvällen igår ♥
Ja. Jag dog. Sedan återuppstod jag och sa grattis

30 sep, 2012 10:27

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Pixie:
hihi är så glad att mitt otp nr 1 har förlovat sig!
ping Erfa & Li

Jag vet. Jag grät glädjetårar typ hela kvällen igår ♥
Ja. Jag dog. Sedan återuppstod jag och sa grattis

Det enda problemet nu är ju vilken Swedish Shortsnouts-sång som egentligen ska sjungas på bröllopet.

30 sep, 2012 10:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Pixie:
hihi är så glad att mitt otp nr 1 har förlovat sig!
ping Erfa & Li

Jag vet. Jag grät glädjetårar typ hela kvällen igår ♥
Ja. Jag dog. Sedan återuppstod jag och sa grattis

Det enda problemet nu är ju vilken Swedish Shortsnouts-sång som egentligen ska sjungas på bröllopet.
Ja. Stort problem

30 sep, 2012 10:29

Borttagen

Avatar


Savi borde kolla min profil

30 sep, 2012 10:30

Kintsugi
Prefekt

Avatar


HALLÅÅÅ VAD ÄR DET HÄR?!!!!

1. Jag var säker på att jag förbeställt JK Rowlings bok på SF bok i GBG.
2. Kom dit en dag efter boksläppet och frågade varför jag inte fått meddelande och om det blivit något fel.
- svaret blev att jag inte hade beställt.
3. IDAG har jag fått ett meddelande på hotmail. Det står att det kom till mig den 28:e men gjorde det de? NEJ. och det står att min bok anlänt. Men hade den anlänt när jag var där den 29:e? NEJ. för det fanns ingen bok i mitt namn.

JAG FATTAR INGENTING!!!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

30 sep, 2012 10:31

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Pixie:
hihi är så glad att mitt otp nr 1 har förlovat sig!
ping Erfa & Li

Jag vet. Jag grät glädjetårar typ hela kvällen igår ♥
Ja. Jag dog. Sedan återuppstod jag och sa grattis

Det enda problemet nu är ju vilken Swedish Shortsnouts-sång som egentligen ska sjungas på bröllopet.
Ja. Stort problem

Väldigt. Rolf eller Win the house cup?

30 sep, 2012 10:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Pixie:
hihi är så glad att mitt otp nr 1 har förlovat sig!
ping Erfa & Li

Jag vet. Jag grät glädjetårar typ hela kvällen igår ♥
Ja. Jag dog. Sedan återuppstod jag och sa grattis

Det enda problemet nu är ju vilken Swedish Shortsnouts-sång som egentligen ska sjungas på bröllopet.
Ja. Stort problem

Väldigt. Rolf eller Win the house cup?
Ja... DET KRÄVS STOR TANKEANSTRÄNGNING XD

30 sep, 2012 10:33

1 2 3 ... 7743 7744 7745 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.