@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
30 sep, 2012 10:19 |
|
Ginny00
Elev |
Jag vet. Jag grät glädjetårar typ hela kvällen igår ♥ 30 sep, 2012 10:24 |
|
melle-hjrta
Elev |
30 sep, 2012 10:25 |
|
Borttagen
|
30 sep, 2012 10:27 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja. Jag dog. Sedan återuppstod jag och sa grattis Det enda problemet nu är ju vilken Swedish Shortsnouts-sång som egentligen ska sjungas på bröllopet. 30 sep, 2012 10:28 |
|
Borttagen
|
30 sep, 2012 10:29 |
|
Borttagen
|
Savi borde kolla min profil
30 sep, 2012 10:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HALLÅÅÅ VAD ÄR DET HÄR?!!!!
1. Jag var säker på att jag förbeställt JK Rowlings bok på SF bok i GBG. 2. Kom dit en dag efter boksläppet och frågade varför jag inte fått meddelande och om det blivit något fel. - svaret blev att jag inte hade beställt. 3. IDAG har jag fått ett meddelande på hotmail. Det står att det kom till mig den 28:e men gjorde det de? NEJ. och det står att min bok anlänt. Men hade den anlänt när jag var där den 29:e? NEJ. för det fanns ingen bok i mitt namn. JAG FATTAR INGENTING!!! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 sep, 2012 10:31 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Ja. Stort problem Skrivet av Borttagen: Ja. Jag dog. Sedan återuppstod jag och sa grattis Det enda problemet nu är ju vilken Swedish Shortsnouts-sång som egentligen ska sjungas på bröllopet. Väldigt. Rolf eller Win the house cup? 30 sep, 2012 10:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Ja... DET KRÄVS STOR TANKEANSTRÄNGNING XDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Ja. Stort problem Skrivet av Borttagen: Ja. Jag dog. Sedan återuppstod jag och sa grattis Det enda problemet nu är ju vilken Swedish Shortsnouts-sång som egentligen ska sjungas på bröllopet. Väldigt. Rolf eller Win the house cup? 30 sep, 2012 10:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen