@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Nä! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Haha, det underlättar nog xD Skrivet av Borttagen: Idag ska jag dansa. Med hosta. Och ont i halsen. Och jag kom på en sak. När Savi ska skicka ut vad-det-nu-heter till domarna blir det mycket enklare med nya funktionen Haha jag vet! Det var så sjukt skönt och gick såå snabbt. Behövde inte copy pastea typ hundra gånger XD Haha, bara lite så där... Eller typ jättemycket ^^ Fast det är typ ingen som skickat in, eller saknar från halva Men har en från varje elevhem så publicerar det jag har annars. Siktar på runt lunch tid.
30 sep, 2012 10:05 |
|
Borttagen
|
Idag är det 30:onde September. Bara så ni vet.
30 sep, 2012 10:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Varför skulle vi inte veta? O_OIdag är det 30:onde September. Bara så ni vet. Savi: OK. Vilka/vilket elevhem är kvar? 30 sep, 2012 10:06 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Idag är det 30:onde September. Bara så ni vet. Thank you! Nu vet jag det, hade faktiskt ingen aning om det. Då är det alltså 1a oktober imorrn! :O sanna1324567 - Nej, alltså jag har alla elevhemmen men det är bara en från varje som har svarat, så har bara fått in från halva
30 sep, 2012 10:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dream: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dream: jo, nu har jag två hundar här hemma som springer omkring och busar ♥ sötisar är dem, men det blir nog inte en lugn sekund på hela dagen, hehe </3 Nu har jag EN hund här hos farmor och farfar Nu finns det ett antal sidor till i denna tråd som blivit skrivna medan jag varit busy Svarar lite sent nu,men Jack Russell som heter Emil Dina? 30 sep, 2012 10:08 |
|
Miss_Green
Elev |
30 sep, 2012 10:09 |
|
Borttagen
|
30 sep, 2012 10:10 |
|
Savi
Elev |
30 sep, 2012 10:10 |
|
Pixie
Elev |
30 sep, 2012 10:11 |
|
Borttagen
|
HAHAHAHAHAHAHAHA.
haha heeh 30 sep, 2012 10:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen