Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag älskar typ alla chips utom vinäger men av dessa två gillar jag saltade chips bäst! De har lite mer sting, svartpeppar kan lätt ge en lite torftig känsla i chipssammanhang tycker jag.
9 maj, 2014 10:22 |
|
baramin
Elev |
Saltade chips för jag har en själ.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 9 maj, 2014 10:24 |
|
Little J
Elev |
9 maj, 2014 10:29 |
|
MizzNina
Elev |
Saltade chips. Dels för att jag aldrig smakat svart peppar-chips (är ingen chips-människa) och dels för att dem chipsen är goda.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 maj, 2014 10:31 |
Kintsugi
Prefekt |
Äter sällan chips, och om så är fallet så blir det bara ett par. Föredrar/föredrog saltade chips, alternativt brittiska vinäger-chips.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 maj, 2014 10:38 |
|
Borttagen
|
Saltade! Enkelt val, gillar inga andra chips (typ) ^_^
9 maj, 2014 15:25 |
|
Borttagen
|
Saltade, har inte ätit svartpepparchips men då jag inte tycker det är gott med för mycket peppar tror jag inte att jag kommer att tycka om det om jag äter det -.-
9 maj, 2014 15:34 |
|
MissFniss
Elev |
9 maj, 2014 16:18 |
|
Elma00
Elev |
9 maj, 2014 17:59 |
|
_Anna_22
Elev |
saltade ^^
9 maj, 2014 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen