One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Starfighter.: Skrivet av childhoodlight: Fast vi får åtminstone en konsert. Finland får ingen alls och Norge får en i en arena som enbart rymmer 25 000 människor, samtidigt som One Direction Norway har över 80 000 likes. One Direction Sweden har "bara" närmare 50 000 likes och vi får en arena med 65 000 platser. Vi har det mycket bättre än till exempel Finland då de inte ens får en konsert, och Norge, där en enorm fanbas bara får en konsert som rymmer i en sjukt liten arena jämfört med hur många fans de faktiskt har där. Var glad över det du får istället. (någon kanske har skrivit detta redan men) Det kommer inte säljas 65000 biljetter, här står det "Endast sittplatser, inga ståplatser under detta evenemang" och den här bilden finns där: what the actual fuck hur många biljetter kommer det säljas då?! HERREGUD
30 okt, 2012 17:37 |
|
Starfighter.
Elev |
Hittar inget om det, men det ser ju ut att vara.. kanske en tredjedel av arenan? 20000 nånting?
Men sen är ju 65000 med stående på planen, här blir det sittplats, så lite mindre 30 okt, 2012 17:42 |
|
childhoodlight
Elev |
30 okt, 2012 17:43 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Starfighter.: Skrivet av childhoodlight: Fast vi får åtminstone en konsert. Finland får ingen alls och Norge får en i en arena som enbart rymmer 25 000 människor, samtidigt som One Direction Norway har över 80 000 likes. One Direction Sweden har "bara" närmare 50 000 likes och vi får en arena med 65 000 platser. Vi har det mycket bättre än till exempel Finland då de inte ens får en konsert, och Norge, där en enorm fanbas bara får en konsert som rymmer i en sjukt liten arena jämfört med hur många fans de faktiskt har där. Var glad över det du får istället. (någon kanske har skrivit detta redan men) Det kommer inte säljas 65000 biljetter, här står det "Endast sittplatser, inga ståplatser under detta evenemang" och den här bilden finns där: alltså??!!???!!? varför ens 65000 platser men alla kommer inte användas :-) kul :-) verkligen :-) edit: "Friends Arena är väldigt flexibel. Den kan snabbt ställas om för olika event och har även ett stängbart tak, vilket gör att den kan husera evenemang året runt. Arenan har en maxkapacitet vid konserter på 65 000 personer (inkl ståplats) och kommer att kunna ta emot upp till 50 000 sittande gästande vid t ex sportevenemang. Det är arrangören som, tillsammans med Friends Arena, beslutar om antal platser för varje enskilt evenemang. Trots maxkapaciteten är biljettantalet alltså inte alltid 65 000, så det lönar sig att boka biljett i god tid." woooo 50 000 sittplatser ~låter bra men varför inte ståplatser? ![]()
30 okt, 2012 17:43 |
|
childhoodlight
Elev |
fast ah jag fick biljetter till coldplay och de tpg typ slut på sex minuter
samma sak med håkan hellström SÅ JAG ÄR GANSKA LUGN MEN ÄNDÅÅÅ? shit de kommer ta slut på direkten edit: Celebikai ENBART sittplatser ja, men du ser ju på bilden där uppe att de inte inkluderar alla sittplatser heller, så det är inte 50 000 biljetter som kommer säljas, utan ca 20 000 ;p
30 okt, 2012 17:46 |
|
Starfighter.
Elev |
fast det blir ju inte så mycket /sent 30 okt, 2012 17:48 |
|
childhoodlight
Elev |
Precis : ) Att döma utav bilden är' det ca 20 000 biljetter som kommer säljas. Och som svar på din fråga; One Direction har aldrig ståplatser på sina konserter!
30 okt, 2012 17:49 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av childhoodlight: ENBART sittplatser ja, men du ser ju på bilden där uppe att de inte inkluderar alla sittplatser heller, så det är inte 50 000 biljetter som kommer säljas, utan ca 20 000 ;p ![]() ![]()
30 okt, 2012 17:49 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av childhoodlight: ENBART sittplatser ja, men du ser ju på bilden där uppe att de inte inkluderar alla sittplatser heller, så det är inte 50 000 biljetter som kommer säljas, utan ca 20 000 ;p ikr???? sHIT WHY DETTA KOMMER BLI SOM TYP JUSTIN BIEBER
30 okt, 2012 17:51 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Celebikai: Skrivet av childhoodlight: ENBART sittplatser ja, men du ser ju på bilden där uppe att de inte inkluderar alla sittplatser heller, så det är inte 50 000 biljetter som kommer säljas, utan ca 20 000 ;p ikr???? sHIT WHY DETTA KOMMER BLI SOM TYP JUSTIN BIEBER jävla friends arena jävla partypoopers :@@@@ någon som vet varför hela arenan inte kommer användas? ![]()
30 okt, 2012 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen