@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
I've got evil plans...
29 sep, 2012 23:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: I've got evil plans... OMR! :O Lås in alla barn och pepparkakor! 30 sep, 2012 00:05 |
|
LunaLovegood1
Elev |
30 sep, 2012 00:06 |
|
M4L13
Elev |
"Taper the front. It'll frame her face more. Add some low lights. She already has some natural highlights. Hmmm and give her the conditioning that my mother gets every time she comes here."
"Excuse me Malfoy." "Yes Granger." Draco said impatiently like as if he was talking to a mere child. "Don't take this the wrong way but are you um homosexual?" THIS IS THE BEST FANFIC EVER.
30 sep, 2012 00:29 |
|
Ginny00
Elev |
Kanske dags att säga godnatt nu då.
30 sep, 2012 00:55 |
|
Tuggrus
Elev |
Någon som vill uggla?
MUMS! 30 sep, 2012 00:56 |
|
LunaLovegood1
Elev |
30 sep, 2012 01:05 |
|
Tuggrus
Elev |
*Blir nästan träffad när Alice kastar en stenmört av rädsla på en lampa* Lol ska ändå gå och lägga mig.. men i morgon kanske?
MUMS! 30 sep, 2012 01:07 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Tuggrus: *Blir nästan träffad när Alice kastar en stenmört av rädsla på en lampa* Lol ska ändå gå och lägga mig.. men i morgon kanske? Ja, jag med, så jag vet inte varför jag skrev det där, men imorgon blir awesome fast jag är skum så du kanske inte vill uggla med mig men aja nu ska jag sluta skriva konstigt och skrämma slag på folk tror jag *sjukt rädd titta mig över axeln då jag kom på att jag tittade på en staty förut idag owo*
30 sep, 2012 01:09 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag borde fortsätta skriva manus, men jag måste också duscha.. Så tio minuter till
30 sep, 2012 01:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen