@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Ginnyy: Smsar lite vanligt sådär med killen jag gillar, så frågar han vad jag skulle göra om han kysste mig! DUDE, ARE YOU INSANE??? VARFÖR GÖR DU SÅHÄR MOT MIG??? DU BEHÖVER SLUTA!! NU!!! DU SKULLE JU STICKA IN TUMMEN I ÖRAT PÅ HONOM. Jag lovar, jag vet. Precis Vad jag tänkte! Hade supersvårt med Vad jag skulle svara, typ, "jag vet inte, testa!" Nää Gör det, gör det! NEEJ VARFÖR INTE? D: ![]() skrev typ istället att jag skulle hålla om honom och aldrig släppa taget... VARFÖR HÄNDER DET HÄR???? HAN BEHÖVER SLUTA NU!!!
29 sep, 2012 22:50 |
|
Tuggrus
Elev |
åh gud.. tror sjuorna håller på att göra.. är det typ landskap? OwO och de gör Perkele där Björn är kung och alla som bor där har Pers ansikte.. gud svårt att förklara.. heh xD
MUMS! 29 sep, 2012 22:51 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Tuggrus: åh gud.. tror sjuorna håller på att göra.. är det typ landskap? OwO och de gör Perkele där Björn är kung och alla som bor där har Pers ansikte.. gud svårt att förklara.. heh xD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Och jag som hörde att kunskap blivit normalt sen min årskurs gått ut O.o (Vi var dock såpass unika allihopa att jag har svårt att tänka mig flummigare människor xD) ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 sep, 2012 22:54 |
|
Seriously
Elev |
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 29 sep, 2012 22:55 |
|
Luna Chang
Elev |
VARFÖR HAR INTE TANKAFETAST HIGH SCHOOL MUSICAL????
Mig ledsen: Hej 29 sep, 2012 22:55 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av ikka: Och veckans Sporrong i SO-zonen, hehe xDSkrivet av Tuggrus: åh gud.. tror sjuorna håller på att göra.. är det typ landskap? OwO och de gör Perkele där Björn är kung och alla som bor där har Pers ansikte.. gud svårt att förklara.. heh xD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Och jag som hörde att kunskap blivit normalt sen min årskurs gått ut O.o (Vi var dock såpass unika allihopa att jag har svårt att tänka mig flummigare människor xD) Nej men alla är typ allmänt flummiga.. MUMS! 29 sep, 2012 22:56 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av ikka: Och veckans Sporrong i SO-zonen, hehe xDSkrivet av Tuggrus: åh gud.. tror sjuorna håller på att göra.. är det typ landskap? OwO och de gör Perkele där Björn är kung och alla som bor där har Pers ansikte.. gud svårt att förklara.. heh xD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Och jag som hörde att kunskap blivit normalt sen min årskurs gått ut O.o (Vi var dock såpass unika allihopa att jag har svårt att tänka mig flummigare människor xD) Nej men alla är typ allmänt flummiga.. Awesome! Åh, jag saknar högstadiet alltså. ♥ ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 sep, 2012 22:57 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av ikka: Asså du får komma och hälsa på någon dag, haha xDSkrivet av Tuggrus: Skrivet av ikka: Och veckans Sporrong i SO-zonen, hehe xDSkrivet av Tuggrus: åh gud.. tror sjuorna håller på att göra.. är det typ landskap? OwO och de gör Perkele där Björn är kung och alla som bor där har Pers ansikte.. gud svårt att förklara.. heh xD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Och jag som hörde att kunskap blivit normalt sen min årskurs gått ut O.o (Vi var dock såpass unika allihopa att jag har svårt att tänka mig flummigare människor xD) Nej men alla är typ allmänt flummiga.. Awesome! Åh, jag saknar högstadiet alltså. ♥ MUMS! 29 sep, 2012 22:59 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av ikka: Asså du får komma och hälsa på någon dag, haha xD Skrivet av Tuggrus: Skrivet av ikka: Och veckans Sporrong i SO-zonen, hehe xDSkrivet av Tuggrus: åh gud.. tror sjuorna håller på att göra.. är det typ landskap? OwO och de gör Perkele där Björn är kung och alla som bor där har Pers ansikte.. gud svårt att förklara.. heh xD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Och jag som hörde att kunskap blivit normalt sen min årskurs gått ut O.o (Vi var dock såpass unika allihopa att jag har svårt att tänka mig flummigare människor xD) Nej men alla är typ allmänt flummiga.. Awesome! Åh, jag saknar högstadiet alltså. ♥ Jag har faktiskt varit på alla skolavslutningar sen ks i Uppsala öppnade, så det så! Men det är inte samma sak när i princip alla jag känner gått ut för två år sen. :c ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 sep, 2012 23:02 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av ikka: Heh.. Fast nu går ju jag där Skrivet av Tuggrus: Skrivet av ikka: Asså du får komma och hälsa på någon dag, haha xD Skrivet av Tuggrus: Skrivet av ikka: Och veckans Sporrong i SO-zonen, hehe xDSkrivet av Tuggrus: åh gud.. tror sjuorna håller på att göra.. är det typ landskap? OwO och de gör Perkele där Björn är kung och alla som bor där har Pers ansikte.. gud svårt att förklara.. heh xD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Och jag som hörde att kunskap blivit normalt sen min årskurs gått ut O.o (Vi var dock såpass unika allihopa att jag har svårt att tänka mig flummigare människor xD) Nej men alla är typ allmänt flummiga.. Awesome! Åh, jag saknar högstadiet alltså. ♥ Jag har faktiskt varit på alla skolavslutningar sen ks i Uppsala öppnade, så det så! Men det är inte samma sak när i princip alla jag känner gått ut för två år sen. :c MUMS! 29 sep, 2012 23:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen