@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: OMG JAG HAR MISSAT DET!Omg omg omg omg omg MITT FACEBOOK SÄGER ATT LI OCH ERFA HAR FÖRLOVAT SIG OCH INSTAGRAM can i just go and die, OTP FEELS OTP FEELS ♥ GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS ♥ GRATTIS GRATTIS GRATTIS SÅ JÄTTEMYCKET!! Vill någon, btw, spela Worde fued? 29 sep, 2012 22:38 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av ikka: Haha ofta den var på plan 0? Vilket öde xDSkrivet av Tuggrus: Skrivet av ikka: Nej han var bara allmänt hipster klädd (lolz) och sen så på lunchen så hade jag råkat tappa en servett på golvet, då kom han förbi och tog den och försökte torka bort en fläck på väggen med den.. ahahhaSkrivet av Tuggrus: HAN ÄR SÅÅÅ AWESOME! Det jag tänkte säga var att han var allmänt hipster i torsdags, hahahahah xD Haha, vad gjorde han? xD Servetten var smutsig dessutom xD Lol xD En gång när jag gick i sjuan rullade vi ett bord på golvet i mattezonen (som då var på plan 0) när min kompis typ skulle lära sig att omkretsen är diametern gånger pi 8D MUMS! 29 sep, 2012 22:38 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: OMG JAG HAR MISSAT DET!Omg omg omg omg omg MITT FACEBOOK SÄGER ATT LI OCH ERFA HAR FÖRLOVAT SIG OCH INSTAGRAM can i just go and die, OTP FEELS OTP FEELS ♥ GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS ♥ GRATTIS GRATTIS GRATTIS SÅ JÄTTEMYCKET!! Vill någon, btw, spela Worde fued? har inte wordfeud. det gjorde min telefon knäpp e.e 29 sep, 2012 22:38 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av ikka: Haha ofta den var på plan 0? Vilket öde xD Skrivet av Tuggrus: Skrivet av ikka: Nej han var bara allmänt hipster klädd (lolz) och sen så på lunchen så hade jag råkat tappa en servett på golvet, då kom han förbi och tog den och försökte torka bort en fläck på väggen med den.. ahahhaSkrivet av Tuggrus: HAN ÄR SÅÅÅ AWESOME! Det jag tänkte säga var att han var allmänt hipster i torsdags, hahahahah xD Haha, vad gjorde han? xD Servetten var smutsig dessutom xD Lol xD En gång när jag gick i sjuan rullade vi ett bord på golvet i mattezonen (som då var på plan 0) när min kompis typ skulle lära sig att omkretsen är diametern gånger pi 8D Japp! Det var i Sävja, där jag hade bg första året ♥ Alltså åh, minnen! Vad tycker du om Björn? xD ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 sep, 2012 22:39 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Ginnyy: Smsar lite vanligt sådär med killen jag gillar, så frågar han vad jag skulle göra om han kysste mig! DUDE, ARE YOU INSANE??? VARFÖR GÖR DU SÅHÄR MOT MIG??? DU BEHÖVER SLUTA!! NU!!! DU SKULLE JU STICKA IN TUMMEN I ÖRAT PÅ HONOM. Jag lovar, jag vet. Precis Vad jag tänkte! Hade supersvårt med Vad jag skulle svara, typ, "jag vet inte, testa!" Nää Gör det, gör det! NEEJ VARFÖR INTE? D: ![]() ![]()
29 sep, 2012 22:40 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av ikka: Oh.. I see.. Jag har Sandra som handledare.. heh.. Skrivet av Tuggrus: Skrivet av ikka: Haha ofta den var på plan 0? Vilket öde xD Skrivet av Tuggrus: Skrivet av ikka: Nej han var bara allmänt hipster klädd (lolz) och sen så på lunchen så hade jag råkat tappa en servett på golvet, då kom han förbi och tog den och försökte torka bort en fläck på väggen med den.. ahahhaSkrivet av Tuggrus: HAN ÄR SÅÅÅ AWESOME! Det jag tänkte säga var att han var allmänt hipster i torsdags, hahahahah xD Haha, vad gjorde han? xD Servetten var smutsig dessutom xD Lol xD En gång när jag gick i sjuan rullade vi ett bord på golvet i mattezonen (som då var på plan 0) när min kompis typ skulle lära sig att omkretsen är diametern gånger pi 8D Japp! Det var i Sävja, där jag hade bg första året ♥ Alltså åh, minnen! Vad tycker du om Björn? xD Oh god.. är i hans bg när vi har reservbg (som vi hade för typ två veckor sen) kan-inte-sluta-titta-på-hans-ögonbryn!! MUMS! 29 sep, 2012 22:41 |
|
ikka
Elev |
Tuggrus: Jag hade typ aldrig Sandra tror jag. Alltså hon fanns där men jah O.o
Haha, åh! Hans ögonbryn är dock inte i närheten av min historielärares polisonger! ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 sep, 2012 22:42 |
|
Borttagen
|
Okej, Ginny00
29 sep, 2012 22:43 |
|
Tuggrus
Elev |
ikka: Oh.. hon är faktiskt ganska trevlig.
HAHAH GUUD xD Finns det några mer awesome lärare tro.. hmm.. #lolallaärlikaawesome MUMS! 29 sep, 2012 22:45 |
|
ikka
Elev |
29 sep, 2012 22:46 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen