@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av LolFeelings: Jaa, men man bara "nu borde jag spara tummar" och just då kommer du med en bildbomb... det är typ "MUST... RESIST..."
29 sep, 2012 22:23 |
|
Savi
Elev |
"Du får inte rösta på fler inlägg idag" FML... MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅH! STOOOOOOOOORT GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!!! Typ glädjetårar! Attans vilken sjukt underbar kväll det blev ikväll då!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!
29 sep, 2012 22:27 |
|
Tuggrus
Elev |
ikka Jobbade Åke på kunskap när du gick där? heh..
MUMS! 29 sep, 2012 22:27 |
|
Miss_Green
Elev |
29 sep, 2012 22:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Jag tittade på Gangnam style nyss, och jag bara "...wut?", ungefär samma rektion när jag tittade på Friday fast bättre. Jag undrar hur en Gangnam style flashmob hade sett ut. Det finns en massa sådana på Youtube nu. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 sep, 2012 22:32 |
|
ikka
Elev |
JAAA! OMG, jag älskar Åke ♥ Han är typ bäst evuuuur. He was my handledare 8D ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 sep, 2012 22:33 |
|
Tuggrus
Elev |
HAN ÄR SÅÅÅ AWESOME! Det jag tänkte säga var att han var allmänt hipster i torsdags, hahahahah xD
MUMS! 29 sep, 2012 22:35 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Tuggrus: HAN ÄR SÅÅÅ AWESOME! Det jag tänkte säga var att han var allmänt hipster i torsdags, hahahahah xD Haha, vad gjorde han? xD ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 sep, 2012 22:35 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av ikka: Nej han var bara allmänt hipster klädd (lolz) och sen så på lunchen så hade jag råkat tappa en servett på golvet, då kom han förbi och tog den och försökte torka bort en fläck på väggen med den.. ahahhaSkrivet av Tuggrus: HAN ÄR SÅÅÅ AWESOME! Det jag tänkte säga var att han var allmänt hipster i torsdags, hahahahah xD Haha, vad gjorde han? xD Servetten var smutsig dessutom xD MUMS! 29 sep, 2012 22:36 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av ikka: Nej han var bara allmänt hipster klädd (lolz) och sen så på lunchen så hade jag råkat tappa en servett på golvet, då kom han förbi och tog den och försökte torka bort en fläck på väggen med den.. ahahhaSkrivet av Tuggrus: HAN ÄR SÅÅÅ AWESOME! Det jag tänkte säga var att han var allmänt hipster i torsdags, hahahahah xD Haha, vad gjorde han? xD Servetten var smutsig dessutom xD Lol xD En gång när jag gick i sjuan rullade vi ett bord på golvet i mattezonen (som då var på plan 0) när min kompis typ skulle lära sig att omkretsen är diametern gånger pi 8D ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 sep, 2012 22:37 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen