@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Jaa, men man bara "nu borde jag spara tummar" och just då kommer du med en bildbomb... det är typ "MUST... RESIST..."
29 sep, 2012 22:08 |
|
Borttagen
|
29 sep, 2012 22:09 |
|
Ginny00
Elev |
Omg omg omg omg omg
MITT FACEBOOK SÄGER ATT LI OCH ERFA HAR FÖRLOVAT SIG OCH INSTAGRAM can i just go and die, OTP FEELS OTP FEELS ♥ GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS ♥ 29 sep, 2012 22:10 |
|
EmahS
Elev |
29 sep, 2012 22:11 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: GRATTIS Savi TILL TUMMETOPPLISTEPLATSEN. och grattis till mig som klätttade upp ett steg OOOOOOOOOOOOOOOOOOMGGGGGGGG! Såg inte ens att jag kommit upp!!! Men guuud! Jag typ gråter!!! :''''''''''' Och stoooort grattis till dig med!!!!
29 sep, 2012 22:12 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag tittade på Gangnam style nyss, och jag bara "...wut?", ungefär samma rektion när jag tittade på Friday fast bättre.
Jag undrar hur en Gangnam style flashmob hade sett ut.
29 sep, 2012 22:14 |
|
Savi
Elev |
29 sep, 2012 22:16 |
|
EmahS
Elev |
29 sep, 2012 22:18 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Alltså. Du har fått en tumme på typ vart 5-6 inlägg. Fatta hur awesome du är? Njae... Stämmer det verkligen? Haha, åååh. Känns lite små fånigt att bli så här galen
29 sep, 2012 22:19 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av LolFeelings: Jaa, men man bara "nu borde jag spara tummar" och just då kommer du med en bildbomb... det är typ "MUST... RESIST..." ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 sep, 2012 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen