@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Tvååångstankar. Måste kolla profilen hela tiden. Vill inte missa 666 tummar. Tänk om jag går och gör något och missar. Inte för att många gillar min inlägg ofta men alltså bara för att jag väntar på denna en så kommer jag säkert missa
29 sep, 2012 21:56 |
|
Solkatten
Elev |
Du citerar ditt inlägg och det numret du ser där är ditt medlemsnummer. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 sep, 2012 21:56 |
|
LunaLovegood1
Elev |
29 sep, 2012 21:56 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Ginnyy: Smsar lite vanligt sådär med killen jag gillar, så frågar han vad jag skulle göra om han kysste mig! DUDE, ARE YOU INSANE??? VARFÖR GÖR DU SÅHÄR MOT MIG??? DU BEHÖVER SLUTA!! NU!!! DU SKULLE JU STICKA IN TUMMEN I ÖRAT PÅ HONOM. Jag lovar, jag vet. Precis Vad jag tänkte! Hade supersvårt med Vad jag skulle svara, typ, "jag vet inte, testa!" Nää Gör det, gör det! NEEJ
29 sep, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Jag! ^^Nån som vill uggla???????? 29 sep, 2012 21:57 |
|
LunaLovegood1
Elev |
29 sep, 2012 21:59 |
|
Kintsugi
Prefekt |
aaaaw sorry, men bilder är så hiiiimla bra och roande! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 sep, 2012 22:04 |
|
Savi
Elev |
29 sep, 2012 22:05 |
|
Solkatten
Elev |
Sega Internet-jävel. -.-
Sry. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 sep, 2012 22:06 |
|
Fenrir
Elev |
29 sep, 2012 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen