@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: omg hade glömt hur kul artpad är ritade en konstig sak: http://artpad.art.com/gallery/?mb4kzd131unc Helt fantastiskt! 29 sep, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
Någon mer än jag som har upptäckt att man kan se när man blev medlem här? ^-^
29 sep, 2012 21:19 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: omg hade glömt hur kul artpad är ritade en konstig sak: http://artpad.art.com/gallery/?mb4kzd131unc Får man vara så där osportslig och säga att det är itnte okej att vara så där sjukt duktig... :O
29 sep, 2012 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har du inte vetat det tidigare? :ONågon mer än jag som har upptäckt att man kan se när man blev medlem här? ^-^ Förlåt om det lät negativt, var inte meningen... 29 sep, 2012 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har du inte vetat det tidigare? :ONågon mer än jag som har upptäckt att man kan se när man blev medlem här? ^-^ Förlåt om det lät negativt, var inte meningen... Har det varit här länge? :0 möste varit blind då för varje gång jag har tittat på min profil har jag inte sett det :s 29 sep, 2012 21:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jaa!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har du inte vetat det tidigare? :ONågon mer än jag som har upptäckt att man kan se när man blev medlem här? ^-^ Förlåt om det lät negativt, var inte meningen... Har det varit här länge? :0 möste varit blind då för varje gång jag har tittat på min profil har jag inte sett det :s 29 sep, 2012 21:23 |
|
Solkatten
Elev |
Bara jag som inte kan låta bli att läsa kommentarerna när jag ser en video på Youtube?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 sep, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Nä... Bara jag som inte kan låta bli att läsa kommentarerna när jag ser en video på Youtube? 29 sep, 2012 21:30 |
|
Cykel
Elev |
Har nästan blivit lite besatt av att ladda upp saker på youtube (bara för att jag kan! haha) så har gjort en till film
29 sep, 2012 21:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cykel: Alltså OMR Cykel. Jag tor jag älskar dig. Har nästan blivit lite besatt av att ladda upp saker på youtube (bara för att jag kan! haha) så har gjort en till film 29 sep, 2012 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen