Rollspel [Privat Mily & J_J]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel [Privat Mily & J_J]
|
Borttagen
|
KAtarina log till "äm ja, mne när ska jag möa dig?"fårgade ohn
18 feb, 2015 19:52
|
|
Borttagen
|
" Klockan halv 7 konstgalleriet ? " frågade Edvin nervöst
18 feb, 2015 19:53
|
|
Borttagen
|
Katarian log och nickar och tog fram sitt numer och skrev det på en lapp "smsa detta o mdu inte hittar img"SA hon och log och gav honom lappen
18 feb, 2015 19:54
|
|
Borttagen
|
Edvin la pappen i fickan och log mot Katarina var söt
18 feb, 2015 19:58
|
|
Borttagen
|
Katarian log till "men jag måset dushca så ses vi där okej, men kan jag få ditt numer?"Fårgade hon nu
18 feb, 2015 19:59
|
|
Borttagen
|
Edvin gav Katarina hans nummer
18 feb, 2015 20:00
|
|
Borttagen
|
Katarina tog tyst emot det och log till "Tack"Sa on nu
18 feb, 2015 20:02
|
|
Borttagen
|
" Då då ses vi ikväll " sa Edvin vad gör du hon kommer inte komma tänkte han ingen tjej ville väll tillbringa en hel kväll med honom.
19 feb, 2015 14:02
|
|
Borttagen
|
katarina log emot honom
-aa ses
sa hon
19 feb, 2015 14:05
|
|
Borttagen
|
Edvin gick tyst tillbaka till Alice röd i ansiktet varför bjöd du ut henne tänkte han.
19 feb, 2015 14:07
|
Du får inte svara på den här tråden.