One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shaunee
Elev |
What?! Hörde jag nyss "och bla bla bla två One Direction bla bla bla och chans att träffa killarna om bla bla bla *räknar upp ett nummer*
(på radion) Äh, det är nog bara min hjärna som busar med mig 30 okt, 2012 15:04 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
jätte bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men inte alls lika bra som harry potter historierna.
Elev 30 okt, 2012 15:05 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginny Weasly 1: jätte bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men inte alls lika bra som harry potter historierna. Hahahah, lol, det är ju två helt olika saker. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2012 15:06 |
|
Shaunee
Elev |
Lwwy på radio! ♥
30 okt, 2012 15:19 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Shaunee: What?! Hörde jag nyss "och bla bla bla två One Direction bla bla bla och chans att träffa killarna om bla bla bla *räknar upp ett nummer* (på radion) Äh, det är nog bara min hjärna som busar med mig om det var på nrj så hörde du nog rätt. det finns en tävling där man måste lyssna efter 2 one direction låtar i rad och om man ringer in och är, tror det var 21 personen som ringer så går man vidare till nån final där det står mellan en själv och en annan om att vinna biljetter till x factor och träff med killarna. 30 okt, 2012 15:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av IamAK: Skrivet av Shaunee: What?! Hörde jag nyss "och bla bla bla två One Direction bla bla bla och chans att träffa killarna om bla bla bla *räknar upp ett nummer* (på radion) Äh, det är nog bara min hjärna som busar med mig om det var på nrj så hörde du nog rätt. det finns en tävling där man måste lyssna efter 2 one direction låtar i rad och om man ringer in och är, tror det var 21 personen som ringer så går man vidare till nån final där det står mellan en själv och en annan om att vinna biljetter till x factor och träff med killarna. What? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2012 15:28 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av IamAK: Skrivet av Shaunee: What?! Hörde jag nyss "och bla bla bla två One Direction bla bla bla och chans att träffa killarna om bla bla bla *räknar upp ett nummer* (på radion) Äh, det är nog bara min hjärna som busar med mig om det var på nrj så hörde du nog rätt. det finns en tävling där man måste lyssna efter 2 one direction låtar i rad och om man ringer in och är, tror det var 21 personen som ringer så går man vidare till nån final där det står mellan en själv och en annan om att vinna biljetter till x factor och träff med killarna. What? yes. läs det här: http://www.nrj.se/artiklar/tr%C3%A4ffa-one-direction men dom betalar inte för resa eller hotell, annars hade jag också tävlat 30 okt, 2012 15:33 |
|
Pixie
Elev |
30 okt, 2012 15:40 |
|
Solkatten
Elev |
Haha, I know. xD Om man vinner; får man träffa dem på fredag då eller? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2012 15:41 |
|
Starfighter.
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Fast vi får åtminstone en konsert. Finland får ingen alls och Norge får en i en arena som enbart rymmer 25 000 människor, samtidigt som One Direction Norway har över 80 000 likes. One Direction Sweden har "bara" närmare 50 000 likes och vi får en arena med 65 000 platser. Vi har det mycket bättre än till exempel Finland då de inte ens får en konsert, och Norge, där en enorm fanbas bara får en konsert som rymmer i en sjukt liten arena jämfört med hur många fans de faktiskt har där. Var glad över det du får istället. (någon kanske har skrivit detta redan men) Det kommer inte säljas 65000 biljetter, här står det "Endast sittplatser, inga ståplatser under detta evenemang" och den här bilden finns där: ![]() 30 okt, 2012 17:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen