@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gud vad trött jag blev
29 sep, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Okej Skrivet av Borttagen: Pga eh jag vet inte. Jag orkade inte prova den, så köpte den bara och när jag kom hem fick jag inte på mig den så den fick bara ligga. Tyvärr är jag för snål för att ha betalat för ingenting, så idag bestämde jag mig bara för att nu jävlar ska den på! Och det gick. Efter uppskattningsvis en kvart. Bild kan nog komma när jag orkar! Skrivet av baramin: Varför det? c:Har klämt mig in i en en xs-klänning från Gina och kan knappt röra mig haha ♥ Nackdelen med second hand: inga storleksval. Är assnygg hur som helst. Bild på dig? 29 sep, 2012 19:55 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Elley: jag har träffat LoonyMe, Regulus och HarryFreakingPotter så jag är awesome okokokok? vet att vi var fler, men mitt minne guys.. o.o' JAG TRÄFFADE DIG SÅ JAG ÄR AWESOOOME du är grym ok? Josefin_Weasley you are fab och jag har en jättefin bild när du kollar på film hehe c: MissWentz och Cinnamonagouti JÄTTEKUL ATT TRÄFFA ER HarryFreakingPotter asdfghjkld you are awesome ok vi måste träffas igen för du är bäst kanske borde skrivit i komplimangtråden but never mind I LOVE YOU GUYS VI MÅSTE SES IGEN Spoiler: Tryck här för att visa!
29 sep, 2012 19:58 |
|
melle-hjrta
Elev |
Är det konstigt att jag typ sitter och fangirlar Barack Obama? x)
29 sep, 2012 20:01 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Ginnyy: Smsar lite vanligt sådär med killen jag gillar, så frågar han vad jag skulle göra om han kysste mig! DUDE, ARE YOU INSANE??? VARFÖR GÖR DU SÅHÄR MOT MIG??? DU BEHÖVER SLUTA!! NU!!! DU SKULLE JU STICKA IN TUMMEN I ÖRAT PÅ HONOM. Jag lovar, jag vet. Precis Vad jag tänkte! Hade supersvårt med Vad jag skulle svara, typ, "jag vet inte, testa!" Nää Gör det, gör det! ![]() ![]()
29 sep, 2012 20:05 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Elley: jag har träffat LoonyMe, Regulus och HarryFreakingPotter så jag är awesome okokokok? vet att vi var fler, men mitt minne guys.. o.o' JAG TRÄFFADE DIG SÅ JAG ÄR AWESOOOME du är grym ok? Josefin_Weasley you are fab och jag har en jättefin bild när du kollar på film hehe c: MissWentz och Cinnamonagouti JÄTTEKUL ATT TRÄFFA ER HarryFreakingPotter asdfghjkld you are awesome ok vi måste träffas igen för du är bäst kanske borde skrivit i komplimangtråden but never mind I LOVE YOU GUYS VI MÅSTE SES IGEN Spoiler: Tryck här för att visa! Tycker vi officiellt bestämmer att vi ska heta Linnea & Co. För tror inte vi kommer komma på ett mer awesome namn..
29 sep, 2012 20:06
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-29 kl. 20:08
|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: Är det konstigt att jag typ sitter och fangirlar Barack Obama? x) Ummm... ja. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 sep, 2012 20:06 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av HarryFreakingPotter: jag önskar jag var där sighSkrivet av LoonyMe: Skrivet av Elley: jag har träffat LoonyMe, Regulus och HarryFreakingPotter så jag är awesome okokokok? vet att vi var fler, men mitt minne guys.. o.o' JAG TRÄFFADE DIG SÅ JAG ÄR AWESOOOME du är grym ok? Josefin_Weasley you are fab och jag har en jättefin bild när du kollar på film hehe c: MissWentz och Cinnamonagouti JÄTTEKUL ATT TRÄFFA ER HarryFreakingPotter asdfghjkld you are awesome ok vi måste träffas igen för du är bäst kanske borde skrivit i komplimangtråden but never mind I LOVE YOU GUYS VI MÅSTE SES IGEN Spoiler: Tryck här för att visa! Tycker vi officiellt bestämmer att vi ska heta Linnea & Co. För tror inte vi kommer komma på ett mer ateismen namn.. jag hann iaf ringa dit och hälsa lite snabbt på er 29 sep, 2012 20:07 |
|
Freja
Elev |
Förlorade en tumme idag, lika trist varje gång
Everything is Dramione and nothing hurts. 29 sep, 2012 20:07 |
|
Borttagen
|
kom precis på att jag kjan bjuda mormor och morfar på tårtan jag gjorde idag.
29 sep, 2012 20:09 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen