@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
29 sep, 2012 17:26 |
|
Katla
Elev |
Jag har så svårt att ta emot komplimanger srsly vad ska man säga
en tjej i klassen sa i onsdags "Jag gillar dig, Medea! Du är så söt!" och jag bara ok tack eller något hahhaah ♏︎ 29 sep, 2012 17:41 |
|
Pixie
Elev |
jag saknar nästan hela min klass
men jag saknar inte die schule und alla prov shiet nu tar tyskan över ah sen är det hemtenta och ah nej
29 sep, 2012 17:43 |
|
Solkatten
Elev |
Borde verkligen plugga men skriver hellre på min fanfic... eheh. :>
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 sep, 2012 17:45 |
|
LunaLovegood1
Elev |
29 sep, 2012 17:46 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av EmahS: Jisses. PEOPLE! KANAL 6! NU! Inte varje dag det är HP på tv liksom man får passa på! OMR! ![]() 29 sep, 2012 17:47 |
|
Pixie
Elev |
LunaLovegood1 & Neeyum skulle säkert ha räddat mitt liv om jag var självmordsbelägen, men det är jag verkligen inte. well jag har inte träffat nån av er men älskar er ändå. PUSSISPUSSPUSS på er ehe
love ![]()
29 sep, 2012 17:50 |
|
ronnyponny
Elev |
29 sep, 2012 17:51 |
|
LunaLovegood1
Elev |
29 sep, 2012 17:52 |
|
Pixie
Elev |
29 sep, 2012 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen